بهترین هتل های دبی

دبی یکی از شهرهای محبوب و گردشگرپذیر در نزدیکی کشور ایران است. این شهر به واسطه قرارگیری در کنار آب‌های خلیج‌فارس و منطقه آزاد تجاری همواره مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. تعیین مکان مناسب برای اقامت همیشه از دغدغه‌های مهم هر گردشگری محسوب می‌شود. دیگر جای نگرانی وجود ندارد، در این مقاله به بررسی بهترین هتل های دبی با بهترین امکانات رفاهی میپردازیم

هتل جمیرا دبی ( Jumeirah Emirates Towers Hotel )

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی که به فاصله اندکی از مرکز واقع شده‌ هتل جمیرا است. بی‌تردید تماشای معماری بی‌نظیر این شگفت‌زده‌تان خواهد نمود. هتل جمیرا در کنار خیابان شیخ زاهد و در مسیر کوتاهی از ساحل دریا واقع و با فرودگاه دبی 12 دقیقه با تاکسی فاصله دارد. این هتل 400 سوئیت و اتاق دارد. شما می‌توانید از پشت پنجره‌های هتل از تماشای چشم‌انداز زیبای دریای بی کران لذت ببرید. کافی است از هتل خارج شوید و تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی به تماشای برج خلیفه بروید. هر چند که نمای زیبا و چشم‌گیر آن از بیشتر نقاط شهر دبی نمایان است.

با همه این‌ها تماشای عظمت برج خلیفه آن هم از نمای نزدیک صفای دیگری دارد. اگر به تماشای حیات‌وحش از نزدیک علاقه‌مندید، می‌توانید با پیمودن مسیر 5 دقیقه‌ای با تاکسی از هتل جمیرا خود را به پناه‌گاه حیات وحش راس‌الخور برسانید. از آنجا که بسیاری از افراد هدف‌شان از سفر به دبی خرید است، به همین دلیل از هتل جمیرا استقبال گسترده‌ای می‌نمایند. زیرا مراکز خرید بزرگی نظیر دبی مال و برجمان تنها 10 دقیقه با تاکسی از هتل فاصله دارد.

هتل جمیرا دبی
هتل جمیرا دبی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل جمیرا دبی

هتل جمیرا استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی و بالکن اختصاصی با چشم‌انداز دریا و باغ دارد. همچنین در هر اتاق دسترسی به امکانات رفاهی عمومی نظیر اینترنت رایگان نیز وجود دارد. در هتل جمیرا رستوران و کافی‌شاپ قرار داده شده است. در رستوران آن انواع غذاهای روز دنیا سرو می‌گردد. هتل جمیرا دبی با صبحانه‌های رنگارنگ و متنوعش نیز مشهور است. استفاده از پارکینگ برای مسافران رایگان است. همچنین می‌توانید با هماهنگی قبلی از ترانسفر رفت‌ و برگشت فرودگاه استفاده نمایید.

هتل برج‌العرب دبی (Burj Al Arab Jumeirah Hotel )

یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر دبی که درست در کنار ساحل دریای خلیج فارس واقع شده است. اقامت در هتل برج‌العرب یعنی بودن در نهایت آرامش. نمای بیرونی و معماری متفاوتش اولین نکته‌ای است که نظرتان را جلب می‌نماید. اگر شما قصدتان از سفر به دبی، اقامت در مکانی آرام باشد. باید بگوییم که این خواسته‌تان را در هتل برج‌العرب حتی فراتر از انتظارتان برطرف می‌گردد.

این هتل با مرکز شهر با تاکسی 10 دقیقه و با فرودگاه بین‌المللی 20 دقیقه فاصله دارد. شما تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانبد به پارک آبی wild wadi برسید. مرکز خرید NBD نیز در مسیر 850 متری هتل برج‌العرب واقع شده است. دسترسی به اتوبوس‌های بین شهری نیز از هتل تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی امکان‌پذیر است. برای دسترسی به مرکز خرید Times Square باید مسیر 10 دقیقه‌ای را با تاکسی طی نمایید. علاقه‌مندان به ورزش گلف می‌توانند با تاکسی در کمتر از 10 دقیقه خود را به مرکز گلف دبی برسانید.

هتل برج‌العرب دبی
هتل برج‌العرب دبی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل برج‌العرب

هر آنچه که از تفریح دلتان بخواهد در هتل برج‌العرب یافت می‌شود. این هتل دو استخر روباز و سرپوشیده و یک ساحل اختصاصی دارد. در اتاق‌ها همه نوع امکانات رفاهی قرار داده شده است. رستوران این هتل با آکواریومی بزرگ تزئین شده و در آن انواع غذاهای بین‌المللی در کنار غذاهای متنوع عربی طبخ و سرو می‌گردد. بی‌تردید سرو وعده‌های غذایی با تماشای این منظره زیبا بسیار برایتان جذاب خواهد بود. همچنین در هتل برج‌العرب کافی‌شاپی قرار داده شده که قهوه‌های آن بسیار مشهورند.

هتل شانگری لا دبی ( Shangri-la Hotel Dubai)

یکی دیگر از دیگر هتل‌های لوکس و بی‌نظیر شهر دبی هتل شانگری لا است. این هتل 5 ستاره در قلب شهر در حاشیه خیابان شیخ زاهد و به فاصله اندکی از مجتمع‌های تجاری دبی قرار دارد. نمای بیرونی ساختمان هتل بسیار زیبا و چشم‌نواز است. اقامت در هتل شانگری لا این امکان را به شما می‌دهد که از یک‌سو از تماشای فضای شهری و از سوی دیگر از تماشای چشم‌انداز دریای خلیج‌فارس لذت ببرید. فرودگاه بین‌المللی دبی به فاصله 20 کیلومتری از هتل واقع شده است. با بودن در هتل شانگری لا حسابی می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و از خرید لذت ببرید. مراکز خرید بزرگی نظیر دبی مال و City walk در مسیر کمتر از یک کیلومتری هتل واقع شده‌اند. در این مراکز خرید اجناسی از برندهای لوکس دنیا عرضه می‌گردد. برج زیبای خلیفه نیز در مسیر یک کیلومتری هتل شانگری لا قرار دارد.

هتل شانگری لا دبی
هتل شانگری لا دبی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل شانگری لا

این هتل 5 ستاره با امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیرش شهرت دارد. همه اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند. استخر رو باز و سرپوشیده قابل استفاده در تمام ایام سال، جکوزی، سالن اسپا و باشگاه بدن‌سازی، اسکواش و زمین مخصوص تنیس از جمله امکانات تفریحی هتل شانگری به شمار می‌آیند. جهت رفاه حال میهمانان در همه اتاق‌ها خدمات رفاهی عمومی نظیر تلویزیون، وای فای رایگان و هر آنچه که نیاز مسافر باشد، قرار داده شده است. جالب است بدانید که در هتل شانگری لا 3 رستوران با طبخ غذاهای متنوع وجود دارد. اگر به غذاهای چینی علاقه‌مندید می‌توانید به رستوران شانگ پلاس مراجعه نمایید. کافه دونس هتل شانگری لا نیز در طبخ انواع غذاهای بین‌المللی مشهور است.

هتل آتلانتیس دبی ( Atlantis, The Palm )

چهارمین هتل برتر شهر دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است. این هتل در میان جزیره پالم واقع شده و با مرکز دبی 20 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز در مسیر 37 کیلومتری از هتل آتلانتیس واقع شده است. از جذابیت‌های طراحی و چشم‌انداز زیبای آن هر چه قدر بگوییم کم گفته‌ایم. از آنجا که در میان جزیره جمیرا واقع شده چشم‌انداز زیبای آب دریا را از هر طرف هتل خواهید داشت. طراحی اتاق‌های هتل آتلانتیس بسیار زیبا و لوکس و در 12 رده با رنج قیمتی متفاوت ارائه می‌شوند. سوئیت‌های زیر آب هتل آتلانتیس، یکی از جذاب‌ترین اتاق‌های آن هستند که هر کدام‌شان 165 متر مساحت دارند. برای دسترسی به برج خلیفه دبی از هتل باید 15 دقیقه با تاکسی مسیر را بپیمایید و خود را به آنجا برسانید.

هتل آتلانتیس دبی
هتل آتلانتیس دبی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل آتلانتیس

در هتل آتلانتیس دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی نیز وجود دارد. امکانات تفریحی آن شامل استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، غواصی، سالن بدن‌سازی، سالن مخصوص ماساژ، باشگاه تنیس و سالن یوگا و زمین مخصوص گلف است. بعضی از اتاق‌های لوکس دارای استخر خصوصی هستند و به ساحل اختصاصی دسترسی دارند. برای رفاه حال میهمانان همه اتاق‌های هتل به امکانات رفاهی نظیر یخچال، سشوار و چای‌ساز و هر آنچه که تصور کنید مجهز هستند. در هتل آتلانتیس دبی چهار رستوران وجود دارد. رستوران‌های نوبو، هاکاسن، کالیدوسموپ و اوسیانو که در هرکدام غذاهای متنوعی طبخ و سرو می‌گردد. اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مندید به رستوران اوسیانو بروید. برای سرو غذاهای آمریکای جنوبی رستوران نوبو و در رستوران اوسیانو انواع غذاهای بومی عربی و بین‌المللی سرو می‌گردد.

هتل المها دبی (Al Maha Desert Resort & Spa)

اگر به دنبال اقامت در مکانی لوکس و در عین حال در دل طبیعت هستید ما به شما هتل المها را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل پنج ستاره در دل طبیعت و در میان صحرا واقع شده و با مرکز شهر دبی 56 دقیقه با تاکسی فاصله دارد. اصلا جای نگرانی برای تفریح و سرگرمی در این بهشت پنهان وجود ندارد. زیرا هر آنچه که از امکانات و تفریح دلتان بخواهد در میان هتل المها فراهم شده است. این هتل 42 سوئیت اختصاصی دارد و به فاصله 50 دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی دبی واقع شده است. شما با اقامت در المها می‌توانید از سافاری در میان تپه‌های شنی صحرا، شترسواری، تیراندازی با کمان و سوارکاری لذت ببرید.

هتل المها دبی
Al Maha Desert Resort & Spa

امکانات هتل المها دبی

در همه سوئیت‌های هتل المها دسترسی به استخر روباز و امکانات رفاهی عمومی نظیر چای و قهوه‌ساز وجود دارد. از امکانات تفریحی آن می‌توان به سالن ماساژ، سونا و جکوزی اشاره نمود. در هتل المها یک رستوران با طبخ انواع غذاهای بین‌المللی برای وعده‌های نهار و شام قرار داده شده است. وعده صبحانه به صورت بوفه از انواع صبحانه‌های انگلیسی و ایرلندی ارائه می‌گردد.

نظرات کاربران بر اساس وب‌سایت booking: میهمانان هتل المها از اتاق‌های مجلل، امکانات مناسب و آرامش فضای طبیعی آن بسیار راضی بودند. بیشتر بر این باورند که اقامت در این هتل برای سفرهای خانوادگی و زوج‌های جوان می‌تواند بسیار مناسب باشد.

هتل باب‌الشمس (Bab Al Shams Desert resort and spa)

از دیگر هتل‌های برتر دبی که با قرارگیری در میان صحرا و تفریحات منحصر به فرد مسافران را به سمت خود می‌کشاند. هتل 5 ستاره و لوکس باب‌الشمس در یک قلعه سنتی بنا شده و با مرکز دبی 50 دقیقه و با فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. شاید در نزدیکی مکان‌های دیدنی شهر دبی نباشید؛ اما قرار است به گشت‌وگذار در دل صحرا بروید و شترسواری و سافاری را تجربه کنید.

هتل باب‌الشمس دبی
Bab Al Shams Desert resort and spa

امکانات هتل باب‌الشمس

امکانات تفریحی آن شامل سالن اسپا، باشگاه بدن‌سازی و سونا می‌باشد. در همه سوئیت‌های امکانات رفاهی عمومی نظیر تلویزیون و اینترنت بی‌سیم رایگان قرار داده شده است. این هتل 4 رستوران دارد که منوی غذایی‌شان را انواع غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی و هندی تشکیل می‌دهد وعده صبحانه نیز به صورت بوفه ارائه می‌گردد.