معرفی بهترین هتل های شهر مشهد

بهترین هتل های مشهد کدامند؟

مشهد مقدس دومین کلان شهر ایراناست. شهر مشهد که به عنوان شهری مذهبی، هدف گردشگران بسیاری در سال قرار می گیرد. شهر مقدس و زیارتی مشهد یکی از قطب های گردشگری پزشکی هم محسوب می شود که به جز حرم مطهر، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار دارد. به همین دلیل، در سدد آن بر آمدیم تا بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم. چرا که بسیاری از افراد برای اقامت در مشهد به دنبال یافتن بهترین اقامتگاه ها و بهترین هتل های مشهد هستند.

هتل های مشهد
هتل های مشهد

هتل اترک:

هتل اترک، اقامتگاهی در فاصله ای مناسب با حرم امام رضا (ع) می باشد. اقامتگاهی مجلل و لوکس است که به عنوان اولین و تا مدت ها نزدیک ترین هتل به حرم اما رضا، شناخته می شد. فاصله این هتل با حرم، ۸۰۰ متر است. این هتل در ساختمانی 10 طبقه با 163 طبقه سوئیت و اتاق مجهز قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی کاملی است و پرسنل آن همگی آموزش دیده و با تجربه هستند. در این هتل می توانید از امکاناتی همچون کافی شاپ شبانه روزی، رستوران فضای باز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اتاق و سالن کنفرانس، خدمات پزشکی، سالن پذیرایی، اینترنت نا محدود، پارکینگ و بسیاری از دیگر امکانات بهره مند شوید.

آدرس: فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل قصر طلایی:

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بلندترین و مجلل ترین ساختمان ها در بلوار امام رضا و در نزدیکی میدان بسیج است. این هتل آنچنان بزرگ است که حتی از دورترین نقاط این مسیر همانند بالای بزرگراه کلانتری نیز در دوردست ها دیده می شود. اینجا بهترین هتل مشهد نزدیک حرم است. از ویژگی های مهم و عالی این هتل ۵ ستاره مشهد، جدای از امکانات منحصر به فردش، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) است. اگر قصد بازدید از بولوار امام رضا را دارید و می خواهید تا حرم قدم بزنید، می توانید پس از یک ربع پیاده روی خود را در ورودی حرم ببینید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل مجلل درویشی:

هتل مجلل درویشی یکی از هتل های اطراف حرم امام رضا است که در خیابان منتهی به حرم قرار گرفته و تنها 1400 متر با آن فاصله دارد. این هتل 5 ستاره، تنها 8 سال است که افتتاح شده و در یک ساختمان 25 طبقه ای قرار گرفته است و به عنوان بلندترین هتل آتریوم شرق کشور نیز شناخته می شود. این هتل دارای 22 واحد اقامتی و اتاق ها و سوئیت های مختلف است. مسافرینی که این مجتمع اقامتی را برای رزرو هتل مشهد خود انتخاب می کنند، می توانند پس از رسیدن به فرودگاه یا ایستگاه راه آهن با خودروهای مجهز، به هتل منتقل شوند. از خدماتی که در این هتل می توانید دریافت کنید می توانیم به جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سونای خشک، رستوران آتریوم، فست فود، چایخانه، 3 کافی شاپ مجزا، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اتاق جلسات و بازارچه های خرید اشاره نماییم.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل الماس:

از بهترین هتل های مشهد به ترتیب این لیست بوده که جزو هتل های ۴ ستاره است. این هتل ۴ ستاره با طراحی لوگوی طلایی و نمای خود مهمانان را به داخل هتل دعوت می کند. اگر ترانسفر فرودگاهی می خواهید باید حدود ۲ ساعت قبل از ورود به هتل آن را به پذیرش هتل اطلاع دهید. این ترانسفر رایگان است. امکاناتی از قبیل خدمات سرویس دهی در اتاق ها، سالن کنفرانس، اتاق بازی کودکان و کتابخانه به همراه چایخانه سنتی در فضای باز از جمله امکانات خوب این هتل هستند. درون اتاق ها تلویزیون، یخچال و اینترنت خواهید داشت. فروشگاه و غرفه این هتل به همراه رستوران و کافی شاپ هتل الماس مشهد از جمله فضاهای خاص هتل هستند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین خیابان ۴ و ۶

هتل جواد:

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد که نامش در بین اقامتگاه های نزدیک به حرم امام رضا قرار گرفته، هتل جواد است. فاصله هتل جواد تا حرم امام تنها 10 دقیقه آن هم با پای پیاده است. هتل جواد هم امکانات و خدمات رفاهی خوبی دارد و هم جاذبه ها و بازارهای خرید گوناگونی در اطراف آن قرار گرفته است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون، صندوق امانات، کتری برقی، یخچال، آشپزخانه، تلفن، حمام و سرویس کامل خواب هستند. از امکانات رفاهی آن هم می توانیم به سالن بدنسازی، سالن برگزاری رویدادها، استخر، تاکسی سرویس، اینترنت در قسمت لابی، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بدنسازی، اعلام حریق، آسانسور و رستوران اشاره نماییم.

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 3

برای مشاهده لیست آزانس های مسافرتی و تور های مشهد در سرار ایران کلیک کنید…