بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ترکیه

هتل چهار فصل بسفروس، استانبول – Four Seasons Hotel Istanbul

این هتل که به عنوان یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های استانبول به شمار می رود، در منطقه بشیکتاش استانبول و دقیقا در کنار ساحل قرار دارد. این هتل دارای منظره بسیار زیبایی از بوغاز یا همان تنگه بسفر را دارد. این هتل دارای معماری بسیار زیبای پست مدرن یا همان کلاسیک است. در رستوران هتل، غذاهای ایتالیایی و ترکی با تنوع زیادی سرو می شوند که این نیز یکی از نقاط قوت هتل است. مرکز اسپا، استخر، چندین کافی شاپ و فروشگاه های معتبر نیز در داخل این هتل وجود دارند که هر کدام جذابیت خاصی برای خود دارند. اتاق های این هتل دارای قیمتی مابین ۳۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار برای یک شب با توجه به تعداد تخت ها و نوع سرویس ها است. نکته دیگر در مورد این هتل، بین المللی بودن آن است. در واقع این هتل یکی از چند شعبه ی هتل های چهار فصل در جهان است.

بهترین هتل های ترکیه

هتل کاسا دی ماریس، مارماریس – Casa De Maris Spa & Resort Hotel

این هتل که یکی از زیباترین هتل های ترکیه از نظر ادغام با طبیعت به شمار می رود، در منطقه مارماریس شهر موغلا قرار دارد. نکته بسیار جذاب این هتل، اتاق هایی با چشم اندازی بسیار زیبا از طبیعت و کوه های اطراف منطقه است. این هتل در داخل خود دارای پنج پلاژ مختلف است که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارد. استخرهای متنوع، اتاق هایی با اندازه ها و چشم اندازهای متفاوت، رستوران ها و کافی شاپ هایی با بهترین منوها نیز از جمله نقاط قوت این هتل هستند. قیمت متوسط این هتل در حدود ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برای یک شب دو نفره است. برای کسب اطاعات بیشتر نیز می توانید به وبسایت هتل مراجعه کنید. به دلیل نزدیکی این هتل به شهر توریستی فتحیه در موغلا، بسیاری از گردشگران نیز از این هتل به عنوان بهترین هتل در نزدکی فتحیه نیز یاد می کنند.

 

بهترین هتل های ترکیه 1

هتل لوس آریانا، کاپادوکیا – Ariana Sustainable Luxury Lodge

این هتل که در منطقه توریستی و بسیار زیبای کاپادوکیا قرار دارد، یکی از خاصترین هتل های ترکیه به شمار می رود. محل استقرار این هتل در روی یک صخره بلند در وسط طبیعت منطقه است. این هتل به دلیل داشتن زیبایی منحصر به فرد خود در سال ۲۰۱۵ در لیست بهترین هتل های جهان جای گرفت. تعداد کل اتاق های این هتل ۱۱ است اما با این همه توانسته خود را در رده بهترین ها قرار دهد. باشگاه، رستوران، کافی شاپ و پارکی زیبا نیز از جمله امکانات این هتل به شمار می رود. قیمت این هتل برای یک شب و برای دو نفر نیز در حدود ۳۰۰ دلار است.

بهترین هتل های ترکیه 2

هتل آمانرویا، بدروم – Amanruya

این هتل در طبیعت زیبا و در نزدیکی آمفی تئاتر مشهور بدروم قرار دارد. این هتل جزو لوکس ترین هتل های ترکیه و پنج هتل لاکچری بدروم به شمار می رود و قیمتی بالغ بر ۹۰۰ دلار برای یک شب را دارد. از بهترین نکته ها در مورد این هتل در بین هتل های ترکیه، می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد. ساحلی بسیار زیبا در طبیعت و دریای بدروم که بی شک یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی ترکیه است. این هتل دارای برنامه های فرهنگی متفاوت، رستورانی بسیار عالی و نیز ده ها امکانات دیگر است. این هتل جزو هتل های بین المللی آمان که دارای شعبه های مختلفی در بسیاری از نقاط جهان است، می باشد.

 

بهترین هتل های ترکیه 3

سنت رجیس، استانبول – St. Regis Istanbul

این هتل که بهترین هتل های ترکیه است، زیر مجموعه هتل های گرند لوکس جهانی است. آدرس این هتل در محله معروف نیشان تاشی استانبول است. از این هتل می توان به عنوان لوکس ترین هتل استانبول یاد کرد. معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد آمیخته با فرهنگ و تاریخ، اتاق هایی با آرامش کامل، سرویس هایی بی نظیر و رستوران های معتبر جهانی، لقب لوکس را برای این هتل به ارمغان آورده است. مرکز اسپا، استخر و باشگاه ورزشی از جمله امکانات این هتل است. ویژگی بسیار جالب این هتل، اتاق هایی با سرویس ها و عناوین مختلف از جمله اتاق امپراطور، گرند دلوکس، بنتلی و سایر عناوین است. قیمت های این هتل نیز در حدود ۳۰۰ تا ۲.۰۰۰ دلار برای یک شب و دو نفر است.

بهترین هتل های ترکیه 4

هتل ماندارین اورینتال، بدروم – Mandarinoriental Bodrum

این هتل نیز جزو مجموعه هتل های گرند لوکس است که در منطقه بدروم شهر موغلا قرار دارد. طبیعت زیبا و نیز سوئیت هایی منحصربفرد، تجربه روزها و شب هایی زیبا را برای ساکنین به وجود می آورد. این هتل جزو زیباترین هتل های ترکیه و هتل های گرند لوکس از نظر آمیختگی با طبیعت است که لذت اسکان در آنجا را چندین برابر می کند. قیمت این هتل برای یک شب دو نفره از حدود ۳۰۰ دلار شروع می شود. همچنین این هتل نیز دارای استخر، مرکز اسپا و تعداد اتاق های زیادی است که دست مسافرین را در این باره باز می گذارد. منظره جالب و نزدیکی به ساحل بدروم که جزو یکی از معروف ترین سواحل ترکیه است از نکات مثبت دیگر این هتل است.

 

بهترین هتل های ترکیه 5

هتل رگنوم کاریا، بلک – Regnum Carya Golf & Spa Resort

این هتل که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین هتل های ترکیه و آنتالیا یاد کرد، دارای محیطی بی نظیر با منظره ای ترکیبی از جنگل و دریاست. این مجموعه دارای مرکز اسپای بسیار مشهور و همچنین دارای زمین گلف است که اینجا را به یکی از پرطرفدارترین هتل های منطقه از دیدگاه بین المللی تبدیل کرده است. اما این هتل با توجه به موقعیت آن، از دیدگاه بسیاری از افراد در صدر بهترین هتل های ترکیه نیز به حساب می آید. در این هتل در حدود ۷ رستوران با منوهای مختلفی وجود دارد که از این نظر نیز در ردیف بهترین ها قرار دارد. انواع استخرها، اتاق هایی با مناظر جذاب و مختلف و نورپردازی هایی بسیار زیبا از جمله ویژگی های این هتل هستند. قیمت این هتل نیز برای شبی دو نفره به طور متوسط در حدود ۵۰۰ دلار است و در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا قرار دارد که نکته مثبت دیگر در مورد این هتل است.

  معرفی پنج هتل لاکچری بدروم
بهترین هتل های ترکیه 6

هتل آرگوس، کاپادوکیا – Argos in Cappadocia

هتل آرگوس یکی از جالب ترین هتل های ترکیه در جهان است. این هتل در میان طبیعت کاملا متفاوت و جالب کاپادوکیا و در بین صخره های بزرگ ساخته شده است تا لذت بیشتری را به ساکنین بدهد. این هتل دارای معماری بسیار متفاوت و به سبک تاریخی است. اتاق های زیرزمینی، انواع رستوران های عالی، مخزن شراب و سایر امکانات این هتل، بر جذابیت آن نیز می افزاید. قیمت اتاق های این هتل از حدود ۲۰۰ دلار شروع شده و تا حدود ۱.۰۰۰ دلار نیز افزایش می یابند.

 

بهترین هتل های ترکیه 7

هتل مکس رویال کمر، آنتالیا – Maxx Royal Kemer Resort

به عنوان یکی از بهترین هتل های آنتالیا، مکس رویال با حدود ۲۹۰  اتاق خود مسافران زیادی را از سرتاسر جهان در خود میهمان می کند. این هتل در منطقه چسبیده به دریای مدیترانه که به کمر (Kemer) معروف است قرار دارد. این منطقه یک شبه دلتا با طبیعتی بسیار زیبا است که هتل نیز در وسط همین طبیعت ساخته شده است.

از جمله خدمات این هتل می توان به انواع استخرها، رستوران های فوق العاده با غذاهای جهانی، خدمه بسیار سریع و حرفه ای اشاره کرد. البته این هتل از نظر تعدادی از کاربران جهانی به عنوان بهترین هتل در بین هتل های ترکیه شناخته می شود اما در مجموع امتیازات و نظرات در رتبه دوم قرار دارد. قیمت اسکان در این هتل نیز در حدود ۵۰۰ تا ۲.۰۰۰ دلار برای یک شب است

بهترین هتل های ترکیه 8

هتل قصر جمیرا، بدروم – The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts

به عنوان رهبر بهترین و لوکس ترین هتل های ترکیه، هتل جمیرا از دیدگاه های جهانی نیز، در لیست بهترین هتل ها قرار دارد. موقعیت این هتل در کنار سواحل بدروم است که زیبایی خاصی را از آن خود کرده است. این هتل جزو مجموعه هتل های بین المللی پارامونت است و از هتل جمیرا نیز گاها به عنوان بهترین هتل از این مجموعه هتل ها  یاد می شود. این هتل ۱۳۵ اتاقه، انواع رستوران ها با منوهای جهانی، انواع استخرها، پلاژها، باشگاه ها و چندین امکانات دیگر دارد که از جمله نقاط قوت این هتل می باشند. در مورد قیمت نیز می توان عددی بین ۵۰۰ تا ۲.۰۰۰ دلار برای شبی دو نفره را در نظر گرفت.

بهترین هتل های ترکیه 9

البته هتل های فوق العاده دیگری نیز در ترکیه وجود دارد که با یک جستجوی ساده می توان اطلاعات زیادی در موردآن ها به دست آورد. هتلداری که به عنوان یکی از اساس های صنعت توریسم است، توانسته جایگاه خوبی را در ترکیه بدست بیاورد و نیز درآمد بسیار خوبی را در مقابل خدمات مناسب ایجاد کند.