لیست هتل های کیش

 رزرو هتل های کیش

جزیره کیش با تمام شگفتی‌هایی که دارد مانند نگینی در خلیج همیشه فارس خودنمایی می‌کند. بعید است که طبیعت‌دوست و یا عاشق تفریحات آبی باشید و فکر رفتن به کیش به سرتان نزده باشد. برای راحتی سفرتان بهتر است از قبل هتل را رزرو کنید و بعد به این جزیره زیبا سفر کنید. مجمعه توریستی آریا این امکان را برای شما فراهم کرده تا در نهایت آرامش هتل های مورد نظرتان را رزرو کنید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای آشنایی بیشتر کافی است هتل موردنظر را انتخاب کنید، و مابقی کار هارا به ما بسپارید.

هزینه رزرو هتل کیش

جزیره کیش به واسطه موقعیت جغرافیایی و تفریحاتی که دارد، همواره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده و همین موضوع باعث شده که انواع و اقسام هتل و اقامتگاه در این جزیره ساخته و آماده پذیرایی از مهمانان شود.

بنابراین بسته به این که بخواهید از چه هتل و با چه امکاناتی استفاده کنید، هزینه‌ها متفاوت است. می‌توانید متناسب با ایده‌آل خودتان به سراغ ارزان‌ترین‌ها بروید و مبلغی حدود 100 هزار تومان بپردازید و یا به دنبال لوکس‌ترین‌ها باشید و حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کنید.

البته زمان رزرو هم در قیمت هتل تاثیر زیادی دارد. مثلا اگر در فصل زمستان یا ماه‌هایی که آب و هوای کیش مناسب‌تر است و این جزیره شلوغ‌تر می‌شود، بخواهید هتل رزرو کنید باید انتظار قیمت بالاتر را هم داشته باشید.

در ادامه به لیستی از هتل های کیش می پردازیم…

هتل ترنج کیش

هتل ترنج
هتل ترنج

هتل ترنج کیش با طراحی منحصر به فرد، بر روی آب های خلیج همیشه فارس در سال ۱۳۹۴ احداث شد. این هتل در شمال غرب جزیره کیش و در منطقه ای بکر و اکوسیستمی قرار گرفته است. هتل ترنج کیش، در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن با طراحی بته جقه بر روی آب و فاز دوم آن به صورت طبقاتی، در ساحل جزیره واقع شده است. کلیه اتاق های هتل ترنج کیش، دریچه ای شیشه ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به راحتی از زیبایی های چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب طلایی جزیره لذت ببرید. در ساخت این مجموعه همه تلاش و همت گروه مهندسی آن بر این بوده تا هتل مطابق با استانداردهای حفظ محیط زیست بنا شود تا آسیب کمتری به محیط زیست برسد. هتل دریایی ترنج کیش، با معماری متفاوت و مدرن ترین امکانات، در منطقه ای بکر و دلنشین پذیرای میهمانان عزیز است تا لحظاتی خاطره انگیز و دلپذیر را برای شما میهمانان عزیز رقم بزند.

هتل میراژ کیش
هتل میراژ کیش
هتل میراژ کیش

هتل پنج ستاره میراژ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم انداز زیبای جزیره یا دریا می‌باشد. از مزیت های هتل می‌توان به نزدیکی آن به ساحل خلیج نیلگون فارس و تفریحات ساحلی از جمله جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و … به فاصله ۸۰۰ متر و مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله ۴۵۰ متری اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل میراژ میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.
لازم به ذکر است اتاق های رو به دریا تنها دارای چشم انداز دریا می‌باشند.

هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش واقع در بلوار رودکی در فرودین ماه سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این هتل نوساز در ۱۵ طبقه بنا و با برخورداری از ۲۶۷ باب واحد اقامتی همراه با امکانات رفاهی مدرن، انتخابی مناسب برای اقامت در جزیره کیش خواهد بود. قرارگیری مجموعه در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره از جمله مرکز خرید سارینا ۲، زیتون و ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است. پرسنل مجرب هتل پانوراما میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

هتل مارینا کیش
هتل مارینا کیش
هتل مارینا کیش

 

هتل مارینا پارک کیش در اسفندماه سال 1389 در زمینی با زیر بنای حدود ده هکتار احداث شد. این هتل به شکلی منحصر به فرد ساخته شده و دارای انواع اتاق ها و سوئیت های لوکس می باشد. محوطه مارینا پارک هتل با انواع گیاه های تزئینی و طبیعی و همچنین آب نماهای بسیار زیبا، نمای با شکوهی از هتل را به نمایش می گذارد. این مجموعه تنها مارینا هتل ایران به شمار می آید. هر ضلع هتل در دو طبقه ساخته شده و مجموعا دارای 186 واحد اقامتی است. هتل مارینا از دو سمت به ساحل مرجانی دریای خلیج فارس مشرف است و نمای دریای نیلگون را به برخی اتاق های هتل هدیه داده است. از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش می توان به امکانات مجهز، موقعیت مکانی بسیار خوب هتل و دسترسی آسان به مناطق مختلف جزیره از جمله پارک مرجان، پارک دلفین ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش، اشاره کرد.