بهترین هتل های جزیره کیش

هتل های کیش در کلاس قیمت لوکس

اگر به دنبال هتلی لوکس هستید و می خواهید در مقابل پولی که پرداخت می کنید خدماتی عالی در اختیار داشته باشید، با خیال آسوده می­ توانید اتاق خود را رزرو کنید. از آن جایی که تقاضا برای هتل های لوکس در جزیره کیش زیاد است، هتل های بسیار شیک، اینجا و آنجا ساخته شده اند. انتخاب یک هتل از میان تمام گزینه های موجود خیلی به سلیقه ی شما بستگی دارد.

یکی از مشهورترین گزینه ها هتل داریوش است. در این هتل علاوه بر اتاق هایی لوکس و شیک می توانید سوئیت هایی ساحلی را اجاره کنید، که علاوه بر بهره مندی از خدمات یک هتل پنج ستاره، حریم شخصی نیز داشته باشید. این سوئیت های ساحلی از یک اتاق رو به دریا کمی ارزان تر هستند. ترانسفر فرودگاه، اینترنت، استخر، سالن ورزشی و رستوران بسیار خوب از جمله دلایلی است که می تواند در انتخاب شما تأثیر بگذارد.

اگر اهل خرید هستید، هتل پارمیس نیز انتخابی بسیار جذاب است. هتلی شیک و مدرن که به همه مراکز خرید مشهور کیش نزدیک است. در این هتل می­توانید یک اتومبیل خوب کرایه کنید و به گشت و گذار در بهترین محله های کیش بپردازید. ممکن است بخواهید در هتل بمانید و وقت خود را با ویدئو گیم، استخر، سونا، جکوزی یا ماساژ بگذرانید، یا با دوستانتان بیلیارد بازی کنید و یا از رستوران ها و کافه های هتل لذت ببرید.

برای کسانی که عاشق قهوه هستند باید بگوییم که هتل قهوه و چای شما را به صورت رایگان در اتاقتان تحویل می دهد. همچنین ناهار خوردن در بوفه هتل نیز هزینه ی اضافه ای در پی نخواهد داشت. از طرف دیگر معماری جذاب هتل ایران با کارکنانی با تجربه سبب شده است که این هتل نیز در فهرست محبوب ترین هتل های کیش قرار بگیرد.

بهترین هتل لوکس

با وجود گزینه های بسیار عالی، جذاب ترین گزینه برای یک اقامت لوکس و بسیار متفاوت هتل ترنج کیش است. مانند این هتل را در هیچ نقطه دیگری از ایران نمی توانید پیدا کنید. علت این امر ویژگی های منحصر به فرد هتل ترنج کیش است؛ و به خاطر آن می توان هتل ترنج را در فهرست بهترین و ویژه ترین هتل های ایران جای داد. این هتل اولین هتل ایرانی است که بر روی آب ساخته شده است و نظیر آن را تنها می توانید در مالدیو یا کارائیب بیابید. سوئیت هایی که در این هتل اجاره می کنید کف شیشه ای دارند و می توانید خلیج زیبای فارس را در زیر پای خود ببینید. تصور کنید که روی دریا دراز بکشید و یک ماساژور حرفه ای شما را ماساژ بدهد، یا در چنین محیطی به تمرین یوگا بپردازید. شاید دلتان بخواهد که در بالکن اتاقتان لم بدهید و در سکوت و آرامش چای یا قهوه میل کنید و منظره ی خیره انگیز غروب خورشید را تماشا کنید.

هتل ترنج کیش

در این هتل سالن بدنسازی و امکانات والیبال ساحلی برای شما رایگان خواهد بود. همچنین هتل ترنج از لحظه پیاده شدن از هواپیما تا روز آخر که می­خواهید به فرودگاه بروید و کیش را ترک کنید شما را همراهی خواهد کرد. اگر می خواهید برای خرید به مراکز خرید کیش بروید، هتل شما را به صورت کاملاً رایگان به آنجا می برد، البته اگر دلتان نخواهد از هتل یک ماشین لوکس اجاره کنید!

هتل ترنج کیش

حتماً دلتان می خواهد در این محیط رویایی و رمانتیک از خودتان عکس بگیرید. اما چرا این وظیفه را بر عهده عکاسان حرفه ای هتل نسپارید تا عکس هایی به یاد ماندنی در محیطی بی نظیر داشته باشید؟

سورپرایزهای این هتل آن قدر زیاد است که نمی شود از همه ی آن ها گفت. اما تردید نکنید که اقامت در هتل نوساز ترنج ارزش پولی که می پردازید را دارد.

هتل های کیش در کلاس قیمت متوسط

هتل های لوکس، راحت، زیبا و هیجان انگیز هستند. اما اگر نمی خواهید هزینه اقامت خود را تا این اندازه سنگین کنید، باز هم گزینه های بسیاری برای شما وجود دارد که می توانید با نصف و یا حتی یک چهارم هزینه هتل های لوکس از اقامت در آن ها لذت ببرید.

هتل شایلی نیز با وجود قیمت معقول، خدماتی خوب دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به برخورد حرفه ای کارکنان هتل اشاره کنیم. این هتل به تازگی بازسازی شده است و محیطی تمیز و مطلوب دارد.

هتل شایلی کیش

در هتل پارسیان می توانید از برخی از خدمات هتل های لوکس مانند ترانسفر فرودگاه و یا خدمات اجاره ماشین های لوکس بهره مند شوید. نزدیکی به دریا و نزدیکی به مرکز خریدهای مشهور کیش از جمله مهم ترین مزایای این هتل است.

هتل پارسیان کیش

علاوه بر خدمات کرایه ماشین، این هتل به آرایشگاه مردانه و زنانه نیز مجهز است که در سفرهای کاری می تواند بسیار مفید باشد. اگر سفرتان کاری است می توانید روی خشکشویی و خدمات لاندری این هتل نیز حساب کنید. اما شاید قیمت این هتل را به نسبت عمر ساختمان هتل کمی زیاد بدانید!

هتل پارسیان کیش

با این حال بسیاری از مسافران جزیره کیش هتل پارس نیک کیش را انتخاب می کنند.

هتل پارس نیک کیش

این هتل دارای خدماتی مناسب از قبیل ترانسفر، اینترنت در لابی، دارت، فوتبال دستی، دوچرخه سواری می بباشد و با بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده انتخاب بدی نیست، البته اگر سلیقه شما با دکوراسیون داخلی اتاق ها همخوانی داشته باشد! نکته ای که برای ما، با توجه به قیمت هتل قابل قبول نبود.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

بهترین هتل با قیمت متوسط

خدمات هتل های متوسط در کیش آن قدر به هم نزدیک است که به سختی می توان یکی را به عنوان بهترین معرفی کرد. هیچ کدام از گزینه های موجود نه بسیار هیجان انگیز هستند و نه خیلی کسل کننده! با این حال بهترین هتل از دیدگاه ما در این کلاس قیمت، تنها گزینه چهار ستاره ای است که با قیمتی نه چندان نجومی می توانید اجاره کنید.

ادب کارکنان هتل مریم کیش قابل ستایش است. به خصوص وقتی با یک نوشیدنی به استقبال شما می آیند. البته اگر صبح زود برسید، شما نمی توانید از صبحانه رایگان هتل استفاده کنید و باید برای خوردن صبحانه هتل تا روز بعد صبر کنید.

اینترنت پر سرعت، سونای بخار و خشک، خدمات لاندری و سالن بدن سازی از برتری های این هتل نسبت به دیگر گزینه های موجود است.

هتل مریم کیش

اجرای زنده پیانو در کافه شاید برای شما جذابیت داشته باشد، اما اگر در موسیقی سختگیری کنید و یا خودتان نوازنده باشید ممکن است مثل دیگران نتوانید از این موسیقی لذت ببرید.

محل قرارگیری هتل، نزدیکی به ساحل و نیز فاصله تا مراکز خرید از جمله نکات دوست داشتنی در مورد هتل مریم است. اما وقتی قرار باشد هزینه ای گرانتر از یک هتل بسیار لوکس در اصفهان را پرداخت کنید، ممکن است از انتخاب بهترین گزینه موجود احساس رضایت نکنید.

هتل مریم کیش

در مجموع باید بگوییم بهترین هتل در این کلاس قیمت هنوز در جزیره کیش ساخته نشده است و جای خالی آن با توجه به تقاضای بسیار بالا به شدت احساس می شود.

هتل های ارزان قیمت کیش

حقیقت آن است که پیدا کردن یک هتل ارزان قیمت در کیش کار آسانی نیست. با توجه به رونق گردشگری در جزیره کیش و لوکس بودن سفر به این جزیره، نمی توان توقع داشت که هتل هایی بسیار ارزان مانند مسافرخانه های اصفهان و یزد در اختیار شما باشد.

با این وجود اگر به کیش سفر می کنید و دوست دارید کم ترین هزینه را متحمل شوید، هتل هایی وجود دارد که به سختی می توان به آن ها برچسب ارزان زد.

به همین دلیل در هتلی دو ستاره مانند هتل اسپادانا کیش می توانید معماری جذاب و فضای سبزی دلنشین پیدا کنید که ارزش پول پرداخت شده را دارد. همچنین شاید داشتن خدماتی مانند ترانسفر فرودگاه با توجه به تعداد ستاره های هتل کمی عجیب باشد، اما با توجه به قیمت آن، خیر! اینگونه به نظر نمی رسد!

هتل اسپادانا کیش

این هتل درست در کنار رستوران وی. آی. پی. شاندیز قرار دارد.

هتل شباویز هتلی ساحلی نیست، اما تا ساحل فاصله زیادی ندارد. در این هتل نیز می توانید خدماتی مانند اینترنت پر سرعت رایگان و ترانسفر فرودگاه را پیدا کنید.

هتل شباویز کیش

اتاق خواب هتل شباویز کیش

هتل ساحلی سیمرغ در پارک ساحلی سیمرغ نیز گزینه ای نه چندان گران است که موقعیت بسیار خوبی دارد. این هتل مدعی است که هیچ مهمان خارجی ای را نمی پذیرد که دلیلش برای ما عجیب بود. البته ما مهمان خارجی نداشتیم، اما حدس زدیم که این نشانه می تواند خبر از رخدادهایی عجیب و پیش بینی نشده ی دیگر بشود.

هتل سیمرغ

علاوه بر این ها، با هزینه ای کم می توانید به هتل هایی سه ستاره مانند هتل قائم نیز دسترسی داشته باشید. اما توقع نداشته باشید که این هتل بهترین انتخاب با این بودجه باشد.

هتل ساحلی سیمرغ کیش

بهترین هتل در کلاس قیمت اقتصادی

انتخاب ما برای اقامتی اقتصادی در جزیره کیش هتل گاردنیا بود. این هتل نیز چندان ارزان نیست و با قیمتی بسیار کم تر از این می توانید هتل های بسیار زیادی پیدا کنید. اما با توجه به امکانات هتل گاردنیا ما این هتل را به عنوان بهترین هتل با هزینه نه چندان زیاد انتخاب کردیم.

هتل گاردنیا کیش

در این هتل می توانید اتاق هایی نوساز و تمیز پیدا کنید که دکوراسیون خوبی دارند. اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاه، سالن بیلیارد و اتاق های ویلایی با خدماتی با کیفیت از جمله خدمات این هتل به حساب می آید.

اتاق خواب هتل گاردنیا کیش

*بهترین هتل در مجموع

ممکن است قیمت هتل ترنج را بسیار زیاد تصور کنید. اما این هتل دست کم ارزش یک بار تجربه را دارد. هتل ترنج هتلی است که در هیچ جای دیگر ایران نمی توانید مانند آن را پیدا کنید و اقامت در این هتل خاطره ای خوش و ابدی برای شما خواهد بود.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج نه تنها بهترین هتل کیش است، بلکه می توان این هتل را در فهرست بهترین هتل های ایران قرار داد و به داشتن چنین هتلی در کشور افتخار کرد.