لیست هتل های چابهار

بهترین هتل‌های چابهار

چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند و در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان است که در بیشتر سال، آب و هوایی بهاری، معتدل و مطبوع دارد. هر سال، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از این بندر بازدید می‌کنند. جاذبه‌های شگفت‌انگیز طبیعی و تاریخی مانند کوه‌های مینیاتوری (مریخ زمین)، تالاب لیپار، درخت ۵۰۰ ساله مکرزن (مشهور به انجیر معابد)، غارهای بان مسیتی، کوه‌های گِل افشان، منطقه حفاظت شده گاندو، بندر گواتر، خلیج پزم و قلعه پیروز گت، سواحل بکر و بی‌بدیل در کنار مراکز خرید بزرگ در منطقه آزاد تجاری، چابهار را تبدیل به یک مقصد گردشگری مهم در ایران کرده‌اند که هر فردی باید حداقل یک بار به آن سفر کند.

چابهار یا چهار بهار، بهشت گمشده و ناشناخته ایران به‌اندازه جزایر مشهور کیش و قشم، هتل ندارد؛ اما هتل‌های خوب و مجهز و همچنین اقامتگاه‌ها و هتل آپارتمان‌های مناسبی در این بندر وجود دارند که اقامتی دلچسب و مفرح را به شما عرضه می‌کنند. در نظر داشته باشید که بیشتر گردشگران در فصل پاییز و زمستان به چابهار می‌روند؛ زیرا هوا در بهار و تابستان، شرجی است و رطوبت بالایی دارد؛ به همین دلیل بهتر است که در فصل داغ گردشگری، رزرو هتل خود را به لحظه‌های پایانی موکول نکنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های چابهار آشنا شوید.

هتل لیپار

هتل لیپار یک هتل پنج ستاره لوکس است و از هتل های چابهار در استان سیستان و بلوچستان به شمار می‌آید. این هتل ۱۰۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به سرویس اتاق، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، سالن ورزشی و سالن بیلیارد اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات و حمام هستند. هتل تا فرودگاه ۴۲ دقیقه با ماشین و تا دریا ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

آدرس: ایران، استان سیستان و بلوچستان، چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

هتل فردوس چابهار

تعداد طبقه2

هتل چهار ستاره فردوس در منطقه آزاد چابهار واقع شده است. هتل بین المللی فردوس در سال 1395 به بهره برداری رسیده است و شامل دو طبقه، 88 واحد اقامتی، رستوران و اتاق بازی کودکان می باشد. فاصله کم هتل تا دریا، مراکز خرید، دانشگاه علوم دریانوردی و دانشگاه بین المللی چابهار از مزایای اقامت در این هتل می باشد.

عکس هتل فردوس چابهار

آدرس هتل: منطقه آزاد چابهار – خیابان تجارت

هتل آذین چابهار 

هتل آذین چابهار در آذر ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 22 باب اتاق است که اتاق ها در طبقات همکف تا دوم پراکنده شده اند. هتل آذین در بلوار قدس چابهار واقع است و فاصله حدود 1.5 کیلومتری آن تا دریا، مزیت اقامت در این هتل به شمار می آید. هتل سه ستاره آذین چابهار با برخورداری از پرسنل مهمان نواز، میزبان مهمانان گرامی است.

رزرو هتل آذین چابهار | %تخفیف% اطلاعات + عکس | سفرانه

آدرس هتل: چابهار انتهای بلوار شهید ریگی تقاطع بلوار قدس جنب اسکله شهید بهشتی