بهترین هتل های قشم

انتخاب اقامتگاه یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفری است که در حال برنامه‌ریزی آن هستید. فرقی ندارد به کجا سفر می‌کنید در هر حالت یک اقامتگاه یا هتل باید امکانات اولیه مورد نیاز شما را داشته باشد. اگر برای سفر به جزیره زیبای قشم برنامه‌ریزی می‌کنید، لازم است با هتل‌های این جزیره آشنا شوید تا بتوانید با توجه به امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید. در ادامه مقاله به بررسی هتل های پنج، چهار، سه، دو و یک ستاره حزیره قشم می‌پردازیم. در هر بخش از امکانات رفاهی، آدرس و لوکیشن هتل روی گوگل مپ خواهیم گفت و در نتیجه به‌راحتی می‌توانید بهترین هتل را برای سفر رویایی خود به جزیره قشم انتخاب کنید.

1- هتل زیگورات در بهترین هتل های قشم
زیگورات به‌عنوان اولین هتل پنج ستاره قشم در ۲۵ طبقه ساخته می‌شود و دارای ۲۰۰ اتاق خواهد بود. این ساختمان ۱۱۰ متری در حال ساخت است و به دلیل بلند و شاخص بودن طراحی ساختمان به‌ یکی از نمادهای شهر قشم تبدیل می‌شود.

زیگورات یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که به صورت مربعی ساخته می‌شود و در آن سطح مقطع طبقات بالاتر نسبت به همکف و طبقه اول کوچکتر بوده و مقداری عقب نشینی دارد. طراحی این هتل به گونه‌ای است که انگار طبقات حول محور خود می‌چرخند و تصویری رقصان به هتل داده‌اند. این رقص هندسی درهتل باعث شده تا زیگورات به عنوان بهترین هتل های قشم ظاهری متفاوت و خاص داشته باشد.

2- هتل سورینت از بهترین هتل های قشم

سورینت یکی از بهترین هتل های پنج ستاره جزیره قشم است که در حال احداث بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای شامل استخر، سالن همایش، سالن ورزش، سونا و جکوزی دارد و شیوه طراحی سالن همایش آن باعث شده تا به محلی مناسب برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها و میهمانی‌ها تبدیل شود.

برای طراحی این هتل از اشکال هندسی مفهومی استفاده شده که تماماً مطابق معماری روز دنیا هستند. با توجه به اینکه هتل هنوز به بهره‌برداری نرسیده، بنابراین اطلاعات کاملی از اتاق‌ها و امکانات آن‌ها و همین‌طور امکانات جانبی هتل در دسترس نیست.

آدرس هتل سورینت قشم
قشم، میدان گلها، بلوار 22 بهمن

جزیره قشم در حال حاضر 3 هتل 4 ستاره دارد که هر کدام امکانات رفاهی ویژه مختص خود را دارند. این هتل‌ها که جدیداً تأسیس شده‌اند خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌کنند. که مهم‌ترین آن‌ها رستوران، پارکینگ و استخر است. رستوران و پارکینگ در بیشتر هتل‌ها وجود دارد اما استخر مختص هتل‌های 4 ستاره به بالاست.

1- هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره قشم در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهر قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. در سال ۱۳۹۷ به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده این هتل بازسازی شده در نتیجه امکانات کامل‌تری را ارائه می‌کند.

هتل ساحل طلایی یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که در نزدیکی ساحل احداث شده و ۵۸ اتاق و سوئیت دارد. در گذشته مجموعه هتل ساحل طلایی را با نام ساحل سیمین یا پلاژ سیمین می‌شناختند که ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی مانند قایق‌سواری، قایق پدالی، اسکی روی آب، جت اسکی و ماهیگیری داشت.

امکان رزرو اتاق‌های دو تخته معمولی و VIP، اتاق سه تخته معمولی VIP، اتاق چهار تخته معمولی و VIP، سوئیت یک خوابه پنج نفره و سوئیت دوبلکس هشت نفره در هتل ساحل طلایی قشم وجود دارد.

از جمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، فضای سبز، اتاق چمدان، استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، خشکشویی، کافی‌شاپ، فروشگاه و صندوق امانات اشاره کرد.

آدرس هتل ساحل طلایی قشم
قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

2- هتل آوینا در بهترین هتل های قشم

هتل آوینا یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و از جمله مهم‌ترین مزایای آن دسترسی آسان و سریع به خلیج فارس و مجتمع‌های تجاری مختلفی چون سیتی‌سنتر است. این هتل ۴ ستاره که در هفت طبقه ساخته شده دارای ۴۰ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دو تخته استاندارد، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق دو تخته اکونومی رو به پاسیو، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره اقدام کنید.

از جمله امکانات رفاهی و خدماتی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۱۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کافی‌نت، خدمات تور و تاکسی سرویس اشاره کرد.

آدرس هتل آوینا قشم
قشم، میدان ولایت، بلوار باهنر

3- هتل هانی و یک اقامت آرام

هتل هانی یکی از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم است که در سه طبقه ساخته شده و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت است. این هتل در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و در نتیجه یکی از مجموعه‌های جدید ارائه خدمات اقامت و پذیرایی در جزیره قشم است.

از جمله مهم‌ترین مزایای هتل هانی می‌توان به دسترسی آسان و ساده به ساحل خلیج فارس و مجموعه‌های تفریحی و خرید مانند پارک زیتون، بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها و جزایر ناز اشاره کرد. از جمله اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل هانی رزرو کنید شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه چهار نفره است.

از امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تاکسی سرویس و سالن بیلیارد اشاره کرد.

آدرس هتل هانی قشم
قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان 11

4- هتل ارم از بهترین هتل های قشم

یکی از بهترین و بزرگ‌ترین هتل های قشم را می‌توان هتل ارم دانست که در سال 1395 ساخته شد. هتل ارم قشم، 4 ستاره بوده و در 5 طبقه واقع شده است. مساحت این هتل معادل 10 هزار متر مربع و زیربنای آن بیش از 8 هزار مترمربع است. این هتل مجلل دارای 96 اتاق بوده و گنجایش 300 مهمان را دارد.

هتل ارم قشم از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار بوده و نظافت را سرلوحه امور خود قرار می‌دهد. این هتل دارای امکانات زیادی بوده و برخورد مدیریت و پرسنل آن هم بسیار مودبانه است. از امکانات و ویژگی‌های این هتل باشکوه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، چایخانه سنتی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل که برای بسیاری از مسافران و گردشگران حائز اهمیت است، نزدیکی آن با جاهای دیدنی و مرکز شهر بوده که رفت‌و‌آمد را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. هتل ارم را می‌توان یکی از بهترین هتل های قشم دانست که می‌توانید با آسودگی خاطر نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام کنید.

آدرس هتل ارم: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

شماره تلفن هتل ارم: 5229080-076

5- هتل خلیج فارس

هتل 4 ستاره خلیج فارس قشم در سال 1383 ساخته شد و دارای 123 اتاق و سوئیت است. این هتل ساحلی بسیار مجهز بوده و از فضای چشم‌نوازی برخوردار است. تمامی اتاق‌ها و حتی سالن رستوران این هتل، رو به دریای خلیج فارس بوده و فاصله اندکی با آن دارد، بنابراین می‌توانید هر لحظه که دلتان بخواهد در کنار این ساحل زیبا قدم بزنید.

هتل ساحلی قشم سالانه تقریبا 20 هزار مهمان دارد و از امکانات ایده‌آلی برخوردار است. این هتل از نظر پاکیزگی اتاق‌ها و عملکرد کارکنان دارای امتیاز خوب و قابل قبولی بوده و کیفیت غذاهای آن واقعا بی‌نظیر است. در صورتی که تمایل دارید در سفر خود به قشم یک جای آرام و دنج را برای اقامت انتخاب کنید، هتل ساحلی خلیج فارس بهترین گزینه برای شماست، زیرا به دلیل قرارگیری در نوار ساحلی آرامش وصف‌ناپذیری را به شما هدیه خواهد کرد.

از امکانات هتل خلیج فارس که یکی از محبوب‌ترین هتل های قشم به شمار می‌رود، می‎توان به تالار پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق سواری، میز مخصوص پینگ‌پنگ و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی و ورزشی اشاره کرد.

آدرس هتل خلیج فارس: قشم، میدان علم و صنعت

شماره تلفن هتل خلیج فارس: 35344330-076

اگر پایتان به جزیره قشم رسید، حتما از قلعه پرتغالی ها و دره ستارگان دیدن کنید.

6- هتل آرتا برای سفری ماندگار

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و مجلل قشم که در سال 1396 افتتاح شد، هتل آرتا است. این هتل 4 ستاره در یک ساختمان 7 طبقه قرار گرفته و دارای 44 اتاق یک تخته و دو تخته به همراه 4 سوئیت یک تخته است. پنجره برخی از اتاق‌های این هتل رو به ساحل باز شده و منظره دیدنی را برای شما به تصویر می‌کشد.

معماری هتل آرتا قشم بسیار زیبا و شیک بوده و یکی از جدیدترین هتل‌های این جزیره رویایی به شمار می‌رود. آرتا در فاصله 200 متری از ساحل خلیج فارس واقع شده و فاصله بسیار کمی با مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون دارد، به طوری که می‌توان در کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی به این مکان‌ها دسترسی پیدا کرد.

خدمات و امکانات این هتل رویایی که یکی از بهترین هتل های قشم به شمار می‌رود، شامل صبحانه رایگان، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، اجاره خودرو با راننده، پارکینگ و سایر موارد خواهد شد. جالب است بدانید که این هتل به دلیل معماری منحصر به فرد و باشکوه، توانسته لقب مروارید قشم را به خود اختصاص دهد.

آدرس هتل آرتا: قشم، میدان امام قلی خان، جنب اسکله بندر بهمن

شماره تلفن هتل آرتا: 35244977-076