معرفی بهترین هتل های ونکوور

برخی از بهترین هتل های ونکوور

ونکوور یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای کشور کانادا و حتی دنیا و یکی از بهترین شهر ها برای زندگی است. این شهر یکی از آن دسته شهرهای زیبای دنیاست که زندگی مدرن شهری در آن با طبیعت و چشم انداز های بکر کوهستانی در هم آمیخته شده است. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره اقامتگاه های آن بسیار حائز اهمیت است که مسافران باید در اختیار داشته باشند.

بهترین هتل های ونکوور

هتل شانگری لا ونکوور | Shangri-La Vancouver

این هتل با ۱۶ دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است. هتل شانگری لا ونکوور که از بهترین هتل های ونکوور است، با خدمات خوبی که دارد و همچنین نزدیکی اش به جاذبه هایی مانند گالری هنری ونکوور، مکانی عالی برای اقامت در این شهر است.

هتل شانگری لا ونکوور

خدمات رفاهی و تفریحی هتل شانگری لا ونکوور

خدمات بخش پذیرش را در ابتدا معرفی می کنیم. در صورتی که کارت اعتباری بین المللی دارید، شما امکان برداشت پول از دستگاه ATM موجود در این بخش و همچنین تبدیل ارز دارید. خدمات تور و بلیط بسیار کاربردی هستند و در طول سفر به کارتان می آید. کارمندان میز پذیرش ۲۴ ساعته کار می کنند و برای ورود و خروج از سیستم اکسپرس استفاده می شود. همچنین یک انبار چمدان هم برای شما تهیه شده است. پارکینگ هتل رزرو نیاز ندارد اما به منظور استفاده از آن، ملزم به پرداخت مبلغی روزانه هستید. خدمات نگهداری از کودکان، از دیگر خدمات هتل می باشد. در قسمت شست و شوی هتل، واکس کفش رایگان است اما دیگر سرویس ها نظیر اتوکشی و اتوشویی، با پرداخت هزینه مجزایی امکان پذیر است. برای تفریح در این هتل، می توانید از استخر روباز، باشگاه بدنسازی، سونا تجهیزات اسکی و اجاره دوچرخه استفاده کنید. اگر به مکانی آرام برای مطالعه نیازمندید، به کتابخانه هتل بروید و برای صرف غذاهای بین المللی هم می توانید به رستوران هتل بروید. کارکنان هتل به زبان های مختلفی از جمله فرانسوی، ایتالیایی ،اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند.

ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

هتل شانگری لا در ونکوور

هتل روزوود گئورجیا ونکوور | Rosewood Georgia Vancouver Hotel

در سال ۱۹۲۷ ساخته شده است، دارای ۴ رستوران، در نزدیکی گالری هنری ونکوورو با ۵ دقیقه پیاده روی فاصله از فروشگاه رابینسون واقع شده است. استنلی پارک با ۵ دقیقه رانندگی در دسترس است و شامل آکواریوم، مسیرهای پیاده روی و سواحل است. ایستگاه اتوبوس مرکز شهر ونکوور در یک بلوک فاصله از هتل روزوود گئورجیا ونکوور Rosewood Georgia Vancouver Hotel قرار دارد. این هتل با نظر بسیاری از کاربران سایت های رزرو آنلاین یکی از بهترین هتل های ونکوور است.

هتل روزوود گئورجیا ونکوور
خدمات رفاهی و تفریحی هتل روزوود گئورجیا نکوور

این هتل ۵ ستاره دارای ۱۵۶ اتاق در ۱۲ طبقه می باشد و امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری عروسی، رویدادها و جلسات با ۹۱۵ متر فضای کنفرانس و ۷ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خدمات ۲۴ ساعته میز پذیرش، امکانات ورزشی ۲۴ ساعته و امکان استفاده از اینترنت وای فای بصورت رایگان می باشد، امکان دسترسی به خدمات کمک تور و بلیط و صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس است. شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه های رایگان در لابی داشته باشید، امکان استفاده از سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک، انبار چمدان و لیموزین یا تاکسی شهری نیز از خدمات دیگر این هتل که از بهترین هتل های ونکوور است، محسوب می شود و قهوه و چای در بخش های عمومی در دسترس است. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. همچنین خدمات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام به همراه ۲ رستوران و ۲ کافه می باشد.

ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

هتل روزوود گئورجیا در ونکوور

هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور | Fairmont Pacific Rim Hotel

این هتل لوکس که از بهترین هتل های ونکوور به شمار می رود، در ژانویه سال ۲۰۱۰ در ونکوور افتتاح شد و نمای زیبایی رو به آب، بندر کورال و کوه‌های نورث شور دارد. در این هتل امکانات گوناگونی نظیر یک باشگاه بدنسازی به مساحت ۳۷۰ متر مربع، نشیمن مشترک و اتاق هایی با تجهیزات بالا موجود است. در متن زیر ویژگی هایی مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور Fairmont Pacific Rim Hotel تا دیدنی های ونکوور را بیان می کنیم.

هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور

خدمات رفاهی و تفریحی هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور

پارکینگ هتل روزانه هزینه ای مجزا دارد و برای استفاده، نیازی به رزرو قبلی نخواهید داشت. در بخش پذیرش، راهنمای گردشگری هتل فرمونت پسیفیک آماده پاسخگویی به شماست، انبار چمدان و دستگاه ATM موجود است و کارمندان میز پذیرش شبانه روزی کار می کنند. خدمات شست و شوی هتل شامل اتوکشی، اتوشویی، واکس کفش و خشکشویی هستند و یک بخش مشترک نشیمن و تماشای تلویزیون برای مهمانان تهیه شده است. اینترنت، تجهیزات ارسال فکس، کافی نت و مراکز برگزاری کنفرانس، رستوران و کافه از دیگر امکانات رفاهی هتل هستند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می باشد و ورود حیوانات خانگی مجاز است که البته هزینه مجزایی بابت آن باید پرداخت نمایید. فروشگاه های مختلف، اجاره ماشین، آسانسور و امکان بسته بندی ناهار موارد مهم دیگر هستند. استخر روباز، سونای خشک، سونای بخار امکانات دوچرخه سواری و باشگاه بدنسازی نیز بخش از خدمات تفریحی هتل است.

ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

هتل فرمونت پسیفیک ریم در ونکوور

هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور | Executive Vintage Park Vancouver Hotel

این هتل که در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است، از جمله بهترین هتل های ونکوور است و دارای ۱۲۴ اتاق در ۱۸ طبقه می باشد، با ۶ دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است، واقع در مرکز شهر ونکوور و تنها در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی از سی وال قرار گرفته است. خیابان رابسون و Yaletown در ۱۲ دقیقه پیاده روی هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور Executive Vintage Park Vancouver Hotel واقع است و جزیره گرنوایل در ۳ کیلومتری این هتل مجلل قرار گرفته است. این بار مجله الی گشت خصوصیات هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را توضیح داده و بررسی می کند.

هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور

خدمات رفاهی و تفریحی هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک نکوور

خدمات ۲۴ ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری ۲۴ ساعته و امکان استفاده از اینترنت سیمی و وای فای بصورت رایگان تنها بخش از امکانات و خدمات این هتل ۴ ستاره می باشد، همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات کمک تور وبلیط و کافی شاپ است. علاوه بر این، امکان استفاده از خدمات برگزاری جلسات و رویدادها با ۱۸۶ متر فضای کنفرانس و ۲ اتاق جلسه و همچنین خدمات عروسی می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. امکانات دوچرخه سواری، بازی گلف، جکوزی و مرکز تناسب اندام بخشی از خدمات تفریحی این هتل است، دارای یک باغ زیبا، کافه و رستوران نیز می باشد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، رومانیایی، اندونزیایی، هندی و انگلیسی صحبت می کنند.

ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک در ونکوور

هتل پان پسفیک ونکوور | Pan Pacific Vancouver Hotel

این هتل که یکی از  بهترین هتل های ونکوور است، در سال ۱۹۸۶ ساخته شد، دارای ۵۰۳ اتاق و ۲۳ طبقه می باشد، در اسکله ونکوور در کنار ترمینال کشتی کروز کانادا واقع شده است و ایستگاه Skytrain تنها ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. رستوران اوشن ۹۹۹ غذاهای آسیایی ارائه می دهد. تئاتر ملکه الیزابت با ۱۵ دقیقه پیاده روی دردسترس است و گالری هنری ونکوور ۸۰۰ متری از هتل پان پسفیک ونکوور Pan Pacific Vancouver Hotel فاصله دارد.