لیست بهترین هتل های کرمان

استان کرمان 

استان کرمان در جنوب‌شرقی ایران، پهناورترین استان کشور است. این استان بین استان‌های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس قرار گرفته است. کرمان جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد و به همین دلیل جزو ۵ شهر تاریخی ایران است.

استان کرمان
استان کرمان

آب و هوا

استان كرمان به‌علت وسعت منطقه، وجود پستی و بلندی‌ها و شرايط خاص اقليمی، در نواحی مختلف آب‌وهوایی کاملا متفاوت دارد. تنوع آب‌وهوايی استان كرمان قابل‌توجه است، به طوری كه از آب‌وهوای خشک و معتدل در نواحی شمال و شمال‌غربی و مركزی تا آب‌وهوای گرم و مرطوب در جنوب‌شرقی آن به چشم می‏‌خورد. به‌طور كلی می‌توان گفت استان كرمان ۳ منطقه‌ی متفاوت آب‌وهوایی دارد: نيمه استوايی (جيرفت و كهنوج)؛ كويری (حاشيه بم و شهداد)؛ معتدل و سردسيری (نواحی كوهستانی). از آنجا که کرمان استان کویری است، بهترین زمان سفر به کرمان فصل بهار است.

 

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان در زمینی با متراژ 32000 هزار متر مربع و زیربنای 24000 متر مربع در سال 1380 تاسیس شد. 197 باب اتاق، سوئیت و واحدهای آپارتمانی هتل پارس در 6 طبقه گنجانده شده اند. به منظور سرویس دهی هر چه کامل تر، سالن های رستوران، کافی شاپ، سالن های کنفرانس و همایش درهتل 5 ستاره پارس کرمان مهیا شده است. همچنین با قرارگیری این هتل در بلوار جمهوری اسلامی، از موقعیت مکانی خوبی در این شهر برخوردار است، چرا که دسترسی به دانشگاه علوم پزشکی و فرودگاه کرمان را به راحتی فراهم کرده است. این هتل عضو گروه هتل های پارس نیز می باشد. دیگر امکانات این هتل شامل: رستوران ستاره، رستوران آیینه، رستوران باغ تابستانی، کافی شاپ، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن های همایش و پذیرایی، صرافی، بانک، چندین فروشگاه، باغ بسیار زیبای هتل، پارکینگ با ظرفیت 50 دستگاه خودرو، خشکشویی، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات ویژه معلولین و جانبازان و موسیقی زنده در لابی می شود.

تعداد اتاق197
تعداد طبقه6
آدرس هتل: استان کرمان ، شهر کرمان ، بلوار جمهوری اسلامی ، چهارراه فرهنگیان
عکس هتل پارس کرمان
هتل پارس کرمان

 

هتل اخوان کرمان

هتل اخوان کرمان در سال 1363 در بلوار شهید صدوقی کرمان تاسیس گشت. این هتل در زمینی با زیربنای 2 هزار متر مربع با 2 طبقه و 40 باب اتاق به بهره برداری رسید. هتل اخوان کرمان برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر به مهمانان گرامی در سال 1385 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دو ستاره اخوان کرمان از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله 2 کیلومتری از باغ موزه هرندی و 1.5 کیلومتری از بیمارستان سیدالشهدا کرمان قرار دارد. قابل توجه مهمانان گرامی ورودی هتل دارای پله می باشد.

تعداد اتاق40
تعداد طبقه3
آدرس هتل: میدان آزادی – خیابان شهید صدوقی (بلوار قدیم تهران)
عکس هتل اخوان کرمان
عکس هتل اخوان کرمان
هتل گواشیر کرمان

هتل سه ستاره گواشیر در شهر فرهنگی کرمان نزدیک به اماکن دیدنی زیادی قرار گرفته است. همچنین نزدیکی به فرودگاه(15دقیقه) و پایانه مسافر بری نیز از امتیازات این هتل به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل می توان به واحدهای اقامتی متنوع مجهز به امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، رستوران در حال بازسازی پارکینگ و سالن بیلیارد اشاره کرد. هتل گواشیر با به کارگیری کادری آزموده و مجرب تلاش دارد تا رضایت میهمانان گرامی و ارجمند خود را فراهم آورده و اقامتی دلنشین را برای آنان به ارمغان می آورد.

تعداد اتاق76
تعداد طبقه2
آدرس هتل: استان کرمان ، شهر کرمان ، بزرگراه امام خمینی ، نبش بلوار امام حسین
عکس هتل گواشیر کرمان
عکس هتل گواشیر کرمان