راهنمای سفر به کرمان تور سفر به کرمان

معرفی کرمان

شهر کرمان با وسعتی برابر با ۲۴۰ کیلومتر مربع، از کلان شهرهای ایران و قلب استان وسیع و پهناور کرمان است که در جنوب شرقی کشورمان در ناحیه ای بیابانی واقع شده و توسط استان های خراسان، یزد، سیستان بلوچستان، هرمزگان و فارس احاطه گشته است. این شهر کویری که قدمتی چند هزار ساله دارد، نه تنها از طبیعت تماشایی و متفاوتی برخوردار است.

سفر به این شهر زیبا را با ثبت نام تورکرمان برای شما عزیزان راحت تر کرده ایم. برای رزرو تور های کرمان با ما در تماس باشید.

راهنمای سفر به کرمان | صفر تا صد سفر کرمان

آب و هوای کرمان

حتما می دانید که استان کرمان منطقه وسیعی از کشورمان را فرا گرفته است و از این رو، از تنوع آب و هوایی برخوردار بوده و شرایط جوی متفاوتی در بخش های مختلف خود دارد. به طور کلی می توان آب و هوای استان کرمان را براساس موقعیت مکانی بخش های مختلف آن به سه دسته مجزا تقسیم کرد: آب و هوای کویری (شهداد و حاشیه شهر بم)، آب و هوایی نیمه استوایی (نواحی کهنوج و جیرفت) و آب و هوای معتدل و سرد (مناطق کوهستانی).

راهنمای سفر به کرمان | صفر تا صد سفر کرمان

بهترین زمان بازدید از کرمان

بهترین فصل بازدید از کرمان به هدف شما از بازدید بستگی دارد: چنانچه دوست دارید در بهترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر تماشایی دیدن کنید، باید زمانی بین اوایل اردیبهشت تا اواخر خرداد را برای خرید بلیط چارتر هواپیما کرمان برگزینید. اواخر شهریور تا اوایل مهرماه نیز برای سفر به این شهر زمان مناسبی به حساب می آید، چرا که هوای کرمان در این زمان از سال مساعد است و از ۳۰ درجه سانتی گراد تجاوز نخواهد کرد. اما اگر دوست دارید در ارزان ترین زمان از سال از کرمان دیدن کنید، ماه های اول فصل تابستان بهترین زمان برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما کرمان خواهد بود. در این زمان از سال نه تنها نرخ اقامتی هتل ها به میزان زیادی کاهش میابد، بلکه از هزینه خرید بلیط هواپیما نیز کاسته می شود و فرصتی بسیار مناسب برای بازدید از این شهر برای افرادی که محدودیت بودجه سفر دارند، فراهم می گردد.