ده هتل برتر کانادا

ده هتل برتر کانادا

ده هتل برتر کانادایی که ارزش قرارگرفتن در لیست بازدید شما را دارند:

1- هتل فرمونت بنف اسپرینگز، آلبرتا (Fairmont Banff Springs Hotel, Banff, Alberta):

قصری در صخره ها ، ۱۲۹ سال قبل، درهای خود را به روی عموم گشود و از آن زمان تا به حال، این هتل 4 ستاره مجلل، میزبان افراد زیادی بوده از مریلین مونرو گرفته تا شاه ادوارد هشتم. بنا به نقل قولی از ویلیام ون هورن رییس سابق راه آهن کانادا پسیفیک درباره این هتل، اینجا پناهگاهی برای صلح و آرامش در قلب طبیعت وحشی است. تعداد زیادی از اتاق های هتل چشم انداز وسیع و نفس گیری از دره کمان (Bow Valley) را دارند و مجهز به حمام های آب گرمی هستند که از چشمه های افسانه ای آب گرم بنف تغذیه می شوند.

۲- هتل فورت گری، وینیپگ (Fort Garry Hotel, Winnipeg):

این هتل فرانسوی تاریخی در سال ۱۹۱۳ساخته شده و معماری آن از روی هتل باشکوه پلازا در نیویورک (The Plaza, Newyork) برگرفته شده است و دارای بیش از ۲۰۰ اتاق، اسپا، مرکز تناسب اندام و غیره می باشد. این هتل با دارا بودن  ۱۰ اسپا، یکی از بهترین ها در کانادا است که علاوه بر درمان های سنتی آب گرم، دارای تنها حمام ترکی مختلط کانادا می باشد. برتری این هتل با شکوه در بسیاری از موارد باعث شده است که میهمانان مشهور زیادی داشته باشد، از جمله نلسون ادی (Nelson Eddy)، هری بلافونته (Harry Belafonte)، چارلز لاوتون (Charles Laughton)، لورنس اليوير (Laurence Olivier)، لیبراس (Liberace)، آرتور فیدلر (Arthur Fiedler)، لوئیس آرمسترانگ (Louise Armstrong)، گوردی هوو (Gordie Howe)، استر پیرسون (Lester Pearson) و همچنین پادشاه جورج ششم و ملکه الیزابت که در طول سفر خود به کانادا در سال ۱۹۳۹، در این هتل اقامت داشتند.

هتل فورت گری، وینیپگ (Fort Garry Hotel, Winnipeg)

۳) هتل ۴ فصل ویستلر (Four Seasons Resort Whistler):

این هتل فوق العاده لوکس ۵ ستاره، در سال ۱۹۶۰ توسط تاجر کانادایی ایزادور شارپ تأسیس شد. این استراحتگاه های بسیار زیبا با ۲۹۱ اتاق اقامتی لوکس، از جمله ۹۵ سوئیت و ۲۰ اقامتگاه خصوصی که دارای فضای باز وسیع و به سبک اروپایی هستند طراحی شده است. همچنین این هتل تالار های غذاخوری برای ضیافت و برنامه های ویژه را دارا می باشد. کلیه خدمات و امکانات این هتل از جمله پرسنل چند زبانه، دکوراسیون داخلی و غیره دارای بالاترین کیفیت و از بهترین ها می باشند که اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم می زنند.

۴) هتل عمارت فرمونت دریاچه لوئیس، آلبرتا (Fairmont Chateau Lake Louise, Lake Louise, Alberta):

تعداد بسیار کمی هتل می توانند مکانی خیره کننده مانند هتل عمارت دریاچه لوئیس داشته باشند. مناطق طبیعی فوق العاده زیبای اطراف این هتل 5 ستاره که در پارک ملی بنف گنجانیده شده است، توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی اعلام شده است. این هتل تاریخی ۱۲۷ ساله، یک تفریحگاه کوهستانی فوق لوکس در تمام طول سال است که تور های کوهنوردی به همراه رهنما، اسکی در سطح جهانی در زمستان، اسب سواری، ماهیگیری، دوچرخه سواری ، پیاده روی در مناطق دیدنی و قایق رانی در تابستان، کمپ برای کودکان، اسپا و آبگرم که تجربیات و خاطراتی استثنایی و به یادماندنی برای شما می سازد را دارد.

5 ) هتل جیمزساسکاچوان (The James Hotel)

این هتل یک هتل بوتیک مستقل و مدرن در مرکز شهر پرجنب و جوش ساسکاتون واقع بر ساحل رودخانه ساسکاچوان جنوبی است.
سوییت های بزرگ با طراحی های ویژه به شما تجربه بی نظیری از راحتی و آسایش و اقامتی به یادماندنی، ارائه می دهد. این هتل زیبا با حال و هوای اروپایی ، میراث یک مهاجر روسی به نام جیمز پیتر لیر است ، او در سال 1935 میزبانی نخستین مهمانان خود در این هتل را برعهده داشته است و تاکنون سه نسل از این خانواده، به میزبانی مهمان نوازانه خود دراین مکان، ادامه داده اند. مهمانان این هتل سه ستاره می توانند از همه امکانات عالی و کاربردی این مکان از قبیل اینترنت Wi-Fi و سیمی ، پارکینگ برای وسیله نقلیه، تلویزیون های LCD با کیفیت ممتاز، تماس تلفنی محلی، صندوق امانات، سرویس صبحانه کامل با نظارت سرآشپز، مرکز تناسب اندام شبانه روزی و حمام ها و وان های زیبا با نمای سنگ مرمر و …. استفاده کنند.

The James Hotel

۶) هتل فرمونت پسیفیک ریم، ونکوور (Hotel Fairmont Pacific Rim, Vanvouver):

اگر به دنبال یک اتاق با منظره می باشید، قطعا از انتخاب این هتل منصرف نخواهید شد، جایی که ۷۰ درصد اتاق ها و سوئیت ها دارای ویو از بندرگاه معروف شهر و کوهستان هستند. این هتل ۵ ستاره دارای ۳۷۷ اتاق و سوئیت می باشد. استخر رو باز دیدنی و جذاب هتل با کابین های خصوصی، احساس ساحل جنوبی را به قلب مرکز شهر ونکوور می آورد.

۷) هتل فرمونت کبک Fairmont Le Chateau Frontenac, Quebec:

اين هتل 5 ستاره عمارت باشكوه، نماد واقعی کانادایی می باشد که در منطقه ای مشرف بر رودخانه سنت لارنس قرار دارد. به علت موقعیت مکانی چشمگیر و قلعه های افسانه ای، به عقیده ی برخی این هتل عکاسی ترین هتل در جهان است . تاریخ در اینجا ساخته شده است، اجلاس سران جهان متفقین، در سالن های این هتل تاریخی جشن های ملی برگزار شد. نمای معروف آن حتی در تمبر پست کانادا نیز به نمایش گذاشته شده است.

Fairmont Le Chateau Frontenac, Quebec

8- هتل ریتزکارلتون  تورنتو انتاریو  The Ritz-Carlton, Toronto

لوکس ترین هتل مجلل تورنتو در قلب شهر تورنتو با امتیاز دارابودن 5 ستاره ، هتل ریتزکارلتون به گونه‌ای طراحی شده که بهترین چشم انداز ممکن از شهر میزبان را ارائه دهد. پنجره های کف تا سقف هتل که به شکل یک مکعب شیشه ای عظیم طراحی شده، چشم اندازی شگفت انگیز از برج CN، دریاچه انتاریو، مرکز شهر و معماری خاص تورنتو و سایر جاذبه های دیدنی این شهر، ارائه می دهد.این هتل هشتمین هتل از میان 141هتل موجود در تورنتو و هتل شماره یک آب گرم Spa در جهان است. آب گرم محلی موجود در اینجا، با ارائه ماساژهای ویژه از سراسر جهان، هویت چندفرهنگی تورنتو را بازتاب می دهد.مهمانان می توانند غذاهای سنتی ایتالیایی و تنها غار پنیر موجود در هتل در کانادا را مورد بازدید قرار دهند و در مرکز تخصصی مراقبت از پوست و ماساژ  Spa My Blend by clarins باروش دکتر اولیویه کورتین، خدمات دریافت کنند.از جمله دیگر امکانات بی نظیر این هتل می توان به ایستگاه شارژ وسیله نقلیه برقی، اینترنت رایگان، استخر، سالن بدنسازی و ورزش، محل نگهداری و مراقبت از کودک ، اشاره کرد.غیر از برج CN، آکواریوم ریپلی کانادا و تئاتر رویال الکساندرا از دیگر مکان های دیدنی در فاصله نزدیک از هتل هستند.این هتل برای پنجمین سال متوالی، برای سال 2020، امتیاز پنج ستاره را دریافت کرده است.

The Ritz-Carlton, Toronto

9- هتل فرمونت امپرس ویکتوریا بریتیش کلمبیا  (Hotel Fairmont Empress )

این شاهکار ادواردیایی در شهری که سابقه سکونت بریتانیایی ها در آن به سال 1843 برمی گردد را شاید به حق بتوان بااهمیت ترین هتل به تمام معنا انگلیسی در خارج از بریتانیا به شمار آورد.این هتل با امتیاز چهار ستاره در شهر ویکتوریا مرکز استان بریتیش کلمبیا و مشرف به ساحل غربی کانادا واقع شده است.سنت اصیل انگلیسی مصرف عصرانه چای مداوم با کیک مکعبی مخصوص و ساندویچ های انگشتی، چیزی است که می توانید مطمئن باشید دراین هتل، اجرا می شود. برای این هتل کلاسیک تاریخی فرهنگی که لقب سنتی ترین هتل بریتیش کلمبیا برازنده ی آن است و اخیرا ً60 میلیون دلار برای بازسازی آن هزینه شده است، دارای 464 اتاق مهمان و سوئیت می باشد به علاوه فضای وسیع مناسب برای سخنرانی و مراسم ازدواج در کنار سالن کنفرانس. فاصله آن از فرودگاه بین‌المللی ویکتوریا 16 مایل و دارای پارکینگ عمومی، مرکز تناسب اندام و سالن بدنسازی ، مرکز تجاری با امکان دسترسی به اینترنت، اینترنت رایگان، استخر، سالن کنفرانس و محل نگهداری از کودکان می باشد.
فرمونت امپرس درغربی ترین استان کانادا، مکانی است ایده آل برای کشف زیبایی های طبیعی جزیره ونکوور.

10- هتل فیرمونت پسیفیک ریم ونکوور بریتیش کلمبیا  (Hotel Fairmont Pacific Rim )

این هتل بر طبق بالاترین استانداردها طراحی شده و در قلب شهر ونکوور با بهترین خدمات ممکن، از شما پذیرایی خواهد کرد. فرمونت پسیفیک ریم با امتیاز 5 ستاره، در ژانویه 2010 در ونکوور افتتاح شد. هفتاد درصد اتاق ها و سوئیت ها منظره دلنشین کوهستان و بندرگاه مشهور ونکوور را پوشش می دهند. این اتاق ها و سوئیت ها با چشم اندازهای خیره کننده، طراحی دراماتیک ساختمان ها و نمادهای تاریخی و تجاری مرکز شهر را در برابر چشمان شما به نمایش می گذارند و حمام های وسیع آب گرم با نمای سنگ مرمر، آرامش را برای شما به ارمغان خواهند آورد. تختخواب های Stearns & Foster ، آینه های تلویزیونی، پنل های ارتباطی تصویری و تلویزیون های دیوارکوب LCD با قابلیت پخش صدای سینمایی از دیگر امتیازات ویژه اتاق های این هتل هستند. همچنین این هتل دارای مرکز تمرینات ورزشی و سالن بدنسازی، استخر و آلاچیق، سالن کنفرانس و سخنرانی و … از دیگر امکانات ویژه این هتل هستند.