جذاب ترین مکان های دیدنی نیویورک

جذاب ترین مکان های دیدنی نیویورک

جاهای دیدنی نیویورک 

بزرگ ترین دردسری که هنگام سفر توریستی به آمریکا با آن روبرو می شود ، تلاش برای گرفتن ویزا برای ایالات متحده است. هر چیز دیگری ، با رعایت قوانین نجابت و الزامات قانون مسافر ، یک تعطیلات بزرگ است. می توانید آشنایی با فرهنگ و زندگی کشورهایی را که توسط اقیانوس اطلس از جهان قدیم جدا شده اند از هر شهری آغاز کنید و نیویورک نیز از این قاعده مستثنی نیست. قبل از هر چیز چه چیزی را باید در اینجا ببینید و چه مقدار پول با خود ببرید – سعی کنیم آن را کشف کنیم. Brighton Beach یک جهانگرد ، حداقل تقریباً با لیست مکان های جالب در ایالات متحده آشنا است ، می تواند به راحتی مجسمه با شکوه آزادی را پیدا کند ، نمادی از رهایی از استبداد ، که با کشتی های دریایی و ساختمان امپایر استیت و سایر مکانهای دیدنی نیویورک دیدار می کند – معروف ، هزاران بار در کتابهای راهنمای سفر ذکر شده است ، اما جالبترین موارد نیست. البته ارزش دارد که به آنها نگاه کنید ، اما پس از بازدید از موارد ذکر شده در زیر ، از هجوم بازدید کنندگان رنج نمی برند و بنابراین جذابیت بیشتری نیز دارند.

ساحل برایتون

لیست ساحل برایتون را باز می کند – “روسی” ترین نه تنها نیویورک بلکه کل ایالات متحده است. در بروکلین واقع شده است که توسط اقیانوس اطلس شستشو می شود و از سمت زمین توسط مناطق جزیره کونی و ساحل منهتن احاطه شده است. در اینجا می توانید پیاده روی کنید ، استراحت کنید ، سوغاتی بخرید و بدون اینکه اصلاً زبان انگلیسی بدانید سرگرمی کنید: ساکنان ساحل برایتون به راحتی “هموطن” را درک می کنند ، خدمت می کنند و به درک همه پیچیدگی های زندگی محلی کمک می کنند. برایتون بیچ در مرکز این محله یک هتل بزرگ لوکس “برایتون” وجود دارد که این نام را به کل منطقه داده است. در کنار آن سواحل شنی تمیز وجود دارد که نه تنها بازدید کنندگان ، بلکه نیویورکی های “بومی” را نیز به خود جلب می کند. با این حال ، بازدید از ساحل برایتون فقط برای استراحت در ساحل اقیانوس ارزش ندارد: هوا حتی در ماه های تابستان ناپایدار است و ممکن است مسافر از آب و هوا ناامید شود و در واقع شنا نکند. قبل از اسکان مهاجران از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، این منطقه دو دوره قابل توجه را تجربه کرده است: اول ، تا دهه 1930 ، افراد بسیار ثروتمند در اینجا ساکن شدند – هوای پاک و سواحل به محبوبیت این مکان کمک می کند. سپس ، با شروع رکود بزرگ ، خانه های باشکوه فروخته شد ، “نخبگان” به مناطق ساده تری نقل مکان کردند و طبقه کارگر جای آن را گرفت ، بنابراین فرصت زندگی در آپارتمان ها و عمارت های عالی را پیدا کرد ، اما تقریباً از آنها غفلت شد. هنگامی که آثار رکود بزرگ به طور کامل از بین رفت ، یک سورپرایز جدید در انتظار ساکنان ساحل برایتون بود: در اواخر دهه 1960 ، مهاجران از اتحاد جماهیر شوروی شروع به ورود به اینجا کردند. این محله با سرعت باورنکردنی روسی شد و پس از دوازده سال ، مهاجران اکثریت را تشکیل دادند. آنها مغازه ها ، رستوران ها ، کافه های خود را باز کردند – و یک توریست داخلی که اتفاقاً اینجا است آزاد است که تصمیم بگیرد که چقدر از فروشگاه های سنتی آمریکایی بهتر یا بدتر هستند.

مترو

با قدردانی از تمام لذت های ساحل برایتون ، مسافر می تواند به آنجا بروید – به محله منهتن در نزدیکی ، یا به عبارت بهتر ، به بزرگترین موزه هنر متروپولیتن آمریکا. بازدید کننده ای که عاشق هنر است به معنای واقعی کلمه می خواهد یک یا دو هفته در اینجا بماند. با این وجود ، سفر به ایالات متحده محدود است – این بدان معنی است که شما باید در مورد برنامه ای برای گردش در اطراف موزه تصمیم بگیرید. موزه متروپولیتن در اینجا اشیا painting نقاشی ، مجسمه سازی ، کنده کاری هنری و هنرهای جواهرات از سراسر جهان ، در همه دوره ها و هر نوع سلیقه جمع آوری شده است: از مصر باستان و روم تا همین اواخر ، از نقاشی های پیچیده هزار سال پیش تا نقاشی های ابتدایی تر ساخته شده در سال گذشته. در کل ، Metropolitan دو و نیم میلیون نسخه دارد – و هر یک از آنها در نوع خود ارزشمند یا حداقل جالب است. چنین مجموعه ای حجیم به ناچار باید به بخشهایی تقسیم می شد – و این اتفاق هم افتاد: نمایشگاه متروپولیتن از نوزده قسمت تشکیل شده است ، که هر یک از آنها کارمندان و مربیان خاص خود را دارند. بخش “هنرهای تزئینی آمریکایی” حدود پانزده هزار نمایشگاه دارد که در بیست و پنج اتاق در معرض دید عموم قرار گرفته است. پوشش زمانی مجموعه – از ابتدای XVII تا اواسط قرن XX ؛ او به مجموعه باشکوه شیشه تولید کنندگان آمریکای شمالی افتخار می کند. مجموعه جواهرات و کارد و چنگال نقره ای که در اینجا قرار دارد نیز کمتر مورد توجه نیست. همانطور که از نامش حدس می زنید ، بخش “مجسمه ها و نقاشی های آمریکایی” به هنرهای زیبا همان دوران اختصاص یافته است. در مجموع ، بیش از هزار نقاشی ، دو و نیم هزار نقاشی ، حدود هفتصد تندیس و مجسمه در اینجا جمع شده است. مهمترین نمونه ها پرتره های اولین رئیس جمهور ایالات متحده توسط هنرمندان مشهور استوارت و لیز است. بخش “هنر خاورمیانه” دوستداران تاریخ باستان را به خود جلب خواهد کرد. لوح های خط میخی از خشت پخته ، سنگهایی با هیروگلیف که روی آنها اعمال شده است ، اشیا household خانگی و هنری هیتی ها ، آشوری ها ، بابلی ها و سامی ها وجود دارد. در کل ، بیش از هفت هزار نسخه وجود دارد. همه آنها دارای علائم توضیحی هستند. غرفه های تعاملی نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرند. بخش “Arms and Armour” یکی از موارد پر بازدید است. در حال حرکت از سالن به سالن دیگر ، گردشگر تمام مواردی را که برای حمله و دفاع وجود داشته است ، می بیند: از شمشیر و سپرهای معمول اروپایی گرفته تا سلاح های عجیب و غریب شرقی و آفریقایی. چهره های بلند نشان دهنده جنگجویان دوره های مختلف با لباس کامل – بیش از صد نفر از آنها در اینجا وجود دارد – به ویژه علاقه بازدید کنندگان را دارند. از دیگر بخشهای قابل توجه می توان به “هنر آفریقا ، آمریکا و اقیانوسیه” ، “هنر آسیا” ، “هنر لباس” و “نقاشی اروپا” اشاره کرد. مجموعه های زیادی در Metropolitan وجود دارد – هر کس چیزی را به سلیقه خود پیدا خواهد کرد.

  • آدرس: خیابان پنجم ، 1000.
  • مسیرها: با مترو ، اتوبوس یا تاکسی.
  • زمان برگزاری تور: از یکشنبه تا پنجشنبه – از 10: 00 تا 17: 00؛ در روز جمعه و
  • شنبه – از 10: 00 تا 21: 00.
  • بلیط: برای کودکان تا 12 سال – رایگان؛ برای بزرگسالان – 25 دلار.
مادام توسوئس

مادام Tussauds ، ایجاد شده توسط یک صنعتگر فرانسوی در لندن ، دارای ده شعبه رسمی است. یکی از آنها در قلب نیویورک واقع شده است. با شروع از 2000 سال ، وقتی بنای باشکوه ده طبقه تمام شد ، این موزه سالانه صدها هزار بازدید کننده را به خود جلب می کند – و این با توجه به کیفیت چهره های موم و بسیاری از نمایشگاه های موضوعی و تعاملی ، تصادفی نیست. مادام توسوئس مساحت کل شعبه نیویورک حدود 8 هزار متر مربع است. هزینه ساخت بیش از 50 میلیون دلار بود. در مجموع ، حدود دو هزار چهره در اینجا جمع شده است ، اما چهارصد نفر متعلق به “مشاهیر” هستند – از جورج واشنگتن ، آبراهام لینکلن ، باراک اوباما و دونالد ترامپ گرفته تا سیاستمداران اروپایی و آسیایی ، چهره های عمومی و ستاره های تجارت نمایش. هر طبقه به یک دسته خاص اختصاص یافته و متناسب با آن تزئین می شود. از نظر سیاستمداران ، این دفاتر کامل با میز ، تابلو و حتی انبوهی از کاغذها هستند. برای بازیگران و خوانندگان – یک سالن باغ مجلل به سبک ونیزی. شما می توانید آزادانه با همه نمایشگاه ها عکس بگیرید – به استثنای هیتلر: بعد از چندین حمله ، چهره او در پشت شیشه قرار گرفت و اکنون کسانی که می خواهند عکس بگیرند باید با فاصله از نسخه مومی بایستند. علاوه بر سیاستمداران فوق ، شعبه مادام توسو چهره های گلدا میر ، یاسر عرفات ، ماهاتما و ایندیرا گاندی ، اسکناس و صورتحساب بوفالو ، نیل آرمسترانگ ، جان لنون ، پل مک کارتنی ، رینگو استار و جورج هریسون ، الویس پریسلی ، قرنطینو را به نمایش می گذارد. چاپلین ، بریتنی اسپیرز و بسیاری از شخصیتهای مشهور دیگر. اگر خیلی تلاش کنید ، می توانید خود مادام توسو را پیدا کنید – یک زن کم نظیر با لباس سیاه. در حال حرکت از طبقه ای به طبقه دیگر ، بازدید کننده نه تنها می تواند به تصاویر شخصیت های مورد علاقه خود نگاه کند و با آنها عکس بگیرد ، بلکه می تواند سوغاتی های مختلفی را خریداری کند ، به فروشگاه های کتاب فروشی نگاه کند ، هنر مدل سازی خاک رس را بیاموزد و در یک بازی با بازیگران زنده شرکت کند. بیش از سرگرمی کافی وجود دارد

ساختمان امپایر استیت – یکی از قدیمی ترین آسمان خراش های نیویورک

امپایر استیت یکی از قدیمی ترین بناهای آمریکا محسوب شده و بدون شک از مهم ترین محبوب ترین جاهای دیدنی نیویورک است. این ساختمان ۳۸۱ متری و ۱۰۲ طبقه در جهان بدون رقیب بود تا اینکه ۴۱ سال بعد برج ۱ مرکز تجارت جهانی بلندتر از آن ساخته شد.

ساختمان امپایر استیت با داشتن یک بخش مخصوص برای هواپیماهای مسافربری در سال ۱۹۳۱ (تقریبا ۱۰۰ سال پیش!) ساخته شده و بلافاصله به یک نشانه و سمبل شهر نیویورک تبدیل شد.

ساختمان امپایر استیت یکی از شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی نیویورک

دو قسمت مخصوص مشاهده شهر در بالای ساختمان وجود دارد و هر دو آنها نمای شگفت انگیزی را ارائه می دهند. در روز های آفتابی، می توانید تا فاصله ۸۰ مایل را مشاهده کنید و ایالت های نیوجرسی، پنسیلوانیا، کانکتیکات و ماساچوست در معرض دید هستند.

رصدخانه طبقه ۸۶ در ارتفاع ۳۲۰ متری قرار گرفته و به عنوان بالاترین مکان مشاهده سطح شهر به شمار می رود. این ردصخانه یکی از دیدنی های نیویورک به شمار می‌رود و برای بعضی از افراد آشنا است؛ چونکه در بسیاری از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به نمایش گذاشته شده است.

ساختمان امپایر استیت - یکی از دیدنی های نیویورک و جذاب ترین آسمان خراش های آمریکا

علاوه بر آن، آسانسورهای پر سرعت و اتوماتیک که دارای محوطه شیشه ای هستند به جذابیت های این ساختمان می افزایند. دومین مکان مشاهده چشم اندازه های شهر در ارتفاع ۳۸۱ متری (طبقه آخر) قرار گرفته و تمامی خیابان های شلوغ شهر قابل مشاهده هستند.

همانند برج ملی کانادا که یکی از جاذبه های برتر گردشگری تورنتو به شمار می رود، ساختمان امپایر استیت نیز در شهر نیویورک در بین دیدنی ترین مکان ها قرار گرفته است.

موزه یادبود فاجعه ۱۱ سپتامبر

برج های دوقلوی ۱۱۰ طبقه ای مرکز تجارت جهانی، بر افق منهتن مسلط شده بودند، اما در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ با یک هواپیمای انتحاری نابود شدند. جایی که دو برج مرکز تجارت جهانی یک زمانی قرار داشتند، اکنون دو استخر منعکس کننده مربع وجود دارند که ابعاد هر کدام از آنها یک هکتار است. این منطقه به عنوان موزه یادبود ملی ۱۱ سپتامبر شناخته می شود و ادای احترامی به تقریبا ۳۰۰۰ کشته این فاجعه است.

موزه یادبود 11 سپتامبر - جاذبه های نیویورک در شب

حوضچه ها که توسط درختان و چمنزارها احاطه شده اند، آبشارهایی در طرفین خود دارند و داخل استخرهای مربع شکل ریخته می شوند. اینها بزرگترین آبشارهای دست ساز آمریکای شمالی هستند و در نزدیکی آنها تابلوهای برنز با اسامی همه کسانی که در این حملات کشته شده اند، قرار گرفته است. موزه یادبود ۱۱ سپتامبر در یک ساختمان شیشه ای خمیده و جذاب، بین دو استخر وجود دارد. این بنا یکی از جاذبه های گردشگری نیویورک است و در بقایای برج های دوقلو ساخته شده است.

نام های کشته شده روز 11 سپتامبر - جاذبه های گردشگری نیویورک

موزه یادبود فاجعه ۱۱ سپتامبر یکی از جاهای دیدنی نیویورک محسوب شده و در خیابان گرینویچ قرار دارد. همچنین ارزش دارد که در این منطقه از مراکز تجارت Westfield و Oculus Plaza بازدید کنید.

بازدید کنندگان به هیچ عنوان مشاهده این ساختمان را با باله های سفید و ظاهری شبیه به سفینه فضایی از دست نمی‌دهند. این بنای عمومی دارای مغازه ها و فروشگاه های سطح بالایی است، اما برای نگاهی گذرا به معماری، گزینه مناسبی محسوب می شود.

 پل طبیعت نیویورک

پل طبیعت یکی از جذابیت های جالب توجه جدید در شهر نیویورک است که قبلا به عنوان یک ریل قطار در بالای خیابان های شهر استفاده میشد. این پل عمومی منحصر بفرد با انواع گیاهان و درختان محسور شده که بسیاری از آنها گونه های بومی هستند.

در فصل بهار بسیاری از آنها شکوفه می زنند و جلوه ای بسیار زیبا به این مکان می دهند. پل طبیعت نیویورک در بیشتر نقاط با نرده های شیشه ای پوشیده شده تا حالت طبیعی داشته باشد و به این ترتیب بازدید کنندگان بتوانند نمایی متفاوت از ساختمان های شهر داشته باشند.

پل طبیعت نیویورک - مکان های دیدنی نیویورک

این پل در غرب منهتن قرار دارد و از خیابان گانسوورت تا خیابان ۳۴ غربی در منطقه شمالی جریان دارد. در بسیاری از نقاط، بازدید کنندگان با استفاده از پله های مخصوص یا آسانسورها می توانند وارد این پل شوند.

این پل جذاب به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و در آخر هفته ممکن است که بسیار شلوغ باشد. بدون شک یکی از بهترین مکان های دیدنی نیویورک به شمار می‌رود.