تور زیارتی در مشهد

مشهد برای سفر

این شهر به اسم حرم امام رضا، امام هشتم شیعه، اسم گذاری شده است. امام را در روستایی در خراسان به خاک سپردند، که پس از آن اسم مشهد را به معنای محل شهادت به دست آورد. هر ساله میلیون ها زائر به حرم امام رضا (ع) مشرف می شوند. خلیفه عباسی هارون الرشید نیز در همین حرم مدفون است.
مشهد را در محاوره ای به اسم شهر فردوسی نیز می شناسند، پس از معروفیت شاعر ایرانی که شاهنامه را سروده است. این شهر زادگاه برخی از شاخص ترین چهره های ادبی و هنرمندان ایرانی مانند مهدی اخوان ثالث شاعر و محمد رضا شجریان خواننده و آهنگساز سنتی ایران، است. فردوسی و اخوان ثالث هر دو در طوس مدفون شده اند. شهری باستانی که خاستگاه اصلی شهر مشهد فعلی به حساب می آید.

سفر به این شهر معروف زیارتی را با ثبت نام تور مشهد برای شما عزیزان راحت تر کرده ایم. برای رزرو تور های مشهد با ما در تماس باشید.

تور مشهد
تور مشهد

چرا سفر با تور؟

مزایای استفاده از تور: سفر دسته جمعی، آشنائی اعضای گروه با یکدیگر ،  آشنا شدن با مکان های دیدنی و کسب اطلاعات مفید ، تاریخی،کشاورزی،زیارتی و غیره. بعضاً اتفاقات بسیار خوب در تورها رقم می خورد که باعث خیر و شادی گردیده. در تورها بر اثر آشنا شدن مسافران با یکدیگر ارتباطات دوستی، کاری و تجاری ها متعددی رخ داده است.
استفاده از تور،بهترین راه سفر و خیالی آسوده، برای هر مسافر است.

تور چیست؟

تورها خدماتی چون: اخذ بلیط و ویزا،رزرو هتل،برنامه سفر،راهنمای تور،بیمه مسافرتی ترانسفر از فرودگاه به هتل و بلعکس،گشت های مشخص شده و سایر خدمات که (غالباً به نحوه قرارداد بین آژانس های مسافرتی و هوایی دو کشور مبدا و مقصد مربوط می گردد) را دارا می باشند.
تورهای مسافرتی به دو دسته تقسیم می شوند.
۱-تورهای گروهی (بسته).
۲-تورهای انفرادی (باز).
تعریف تورهای گروهی: این دست تورهای تفریحی ، طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و هوایی، برای تاریخ مشخصی با توجه به تعداد صندلی پرواز خریداری نموده، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را تنظیم می نمایند. اغلب در چنین حالتی تمام گروه از مبدا به همراه راهنمای تور به کشور مقصد سفر نموده و باز می گردند.
تعریف تورهای انفرادی: این تورها که حجم بالائی از مسافران را تشکیل می دهند، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون، تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی مقصد پرواز می نمایند. برنامه سفر و راهنمای تور، این دست تورها در کشور مقصد مشخص می گردد.