بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل

سفر ماه عسل از آن دسته از سفرهایی است که بسیاری از زوج های جوان علاقه دارند بهترین سفر عمرشان را در این زمان تجربه کنند. با این حال بهتر است قبل از اقدام به سفر، بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل را مورد ارزیابی قرار داده و سپس با توجه به سلیقه خود مقصد سفر را انتخاب کنید. علاوه بر اینکه افراد تمایل دارند به یک مکان زیبا و خاطره انگیز سفر نمایند، با وجود اینکه افراد جشن عروسی را پشت سر گذاشته ‌اند برای ماه عسل به دنبال پیدا کردن مقاصد ارزان و صرفه جویی در این مورد هستند.

ترکیه یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل
با توجه به اینکه بیشتر افراد تمایل دارند ماه عسل به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در جهان بروند و البته در هزینه آن نیز صرفه جویی کنند، پیشنهاد می شود که سفر به ترکیه را انتخاب نمایید، زیرا شما برای سفر به این کشور ویزا نمی خواهید و می توانید به صورت زمینی و هوایی به این کشور زیبا سفر کنید.

 

با توجه به اینکه ترکیه یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل است، مشاهده می شود سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کند. در هنگام سفر به این کشور می توانید به شهر استانبول رفته و از اماکن تاریخی آن همچون مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی دیدن کنید.

 

از طرفی بازدید از بازار بزرگ سنتی قدیمی ترکیه نیز برای شما بی نظیر خواهد بود. شهر کوش آداسی دیگر شهر جذاب در کشور ترکیه است که دارای جاذبه های متعددی است. شهر پاموکاله نیز جزو بهترین مکان ها برای سفری آرام می باشد که در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. همچنین آنتالیا جزو مقاصد معروف کشور ترکیه می باشد که برای زوج های دو نفره انتخابی بی نهایت لذت بخش خواهد بود.

 
تجربه ای جالب با سفر به مصر
همانطور که گفته شد برای بسیاری از افراد بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل مکان هایی است که در هزینه سفر آنها صرفه‌ جویی شود. از طرفی طبیعتا لازم است این سفر برای زوج های جوان، یک سفر به یادماندنی و رویایی را رقم بزند. حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارید به یکی از کشورهای مسلمان سفر کنید و با فرهنگ کهن و جاذبه های گردشگری فراوان آن آشنا شوید، می توانید کشور مصر را انتخاب کنید.

 

این کشور با وجود بازارهای محلی برای شما جذابیت زیادی دارد و همچنین اهرام مصر نیز یکی از مهمترین جاذبه‌ های گردشگری این کشور می‌ باشد. از طرفی چشیدن طعم غذاهای بی نظیر با ادویه های منحصر به فرد، در هنگام سفر به مصر برای شما لذت بخش خواهد بود.

 

بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل,جاهای دیدنی ایران برای ماه عسل

معرفی بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل

جزیره بورا بورا مناسب برای ماه عسل
علیرغم اینکه بسیاری از افراد تمایل دارند بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل را با قیمت مناسب پیدا کنند، اما بسیاری از افراد هستند که فقط به جذابیت سفر فکر می کنند و میزان هزینه سفر برای آنها تفاوتی نمی کند. در این بین می توان گفت یکی از لوکس ترین جاهای دیدنی دنیا برای سفر ماه عسل، جزیره بورا بورا است که جزو زیباترین نقاط روی زمین به شمار می رود. این جزیره دارای سواحل بسیار آرام و آب های شفاف و کریستالی است که در اقیانوس آرام و بین آمریکا و استرالیا واقع شده است و متعلق به کشور فرانسه می باشد.

 

توجه داشته باشید تحقیقات نشان داده بورا بورا جزو مقاصد گردشگری گران قیمت است که در هنگام سفر به این جزیره باید به هزینه های آن توجه کنید. حال اگر تمایل دارید یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل که بسیار پر جنب و جوش می باشد را انتخاب کنید طبیعتا این جزیره زیبا مناسب خواهد بود.

 

بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل,جاهای دیدنی ایران برای ماه عسل

تایلند یکی از مکان های گردشگری برای ماه عسل

تایلند از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل
تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که امروزه به یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل ایرانیان تبدیل شده است. همچنین این کشور در حال حاضر جزو سه مقصد گردشگری محبوب برای مردم جهان نیز به شمار می رود. سواحل جذاب و دیدنی آن و جاذبه های تاریخی و بنای مذهبی موجود در تایلند، موجب شده است که سفر به این کشور خواسته بسیاری از افراد باشد.

 

در این بین شهر پوکت با توجه به سواحل بی نظیری که دارد مقصدی عالی برای زوج های جوان است و سواحل شنی سفید، آبشارهای شفاف در جزیره کرابی مکان ایده آل برای کسانی است که می خواهند سفری آرام را تجربه کنند. پاتایا دیگر شهر ساحلی کوچک در شرق خلیج این کشور است که جزو بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل محسوب می شود و دارای جاذبه های زیادی از جمله موزه های دیدنی، باغ های زیبا و جزیره مرجانی می باشد.

 

بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل,جاهای دیدنی ایران برای ماه عسل

جزیره سانتورینی یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل

جزیره سانتورینی جزو بهترین مقاصد گردشگری
یکی از مکان های رویایی در کشور یونان که امروز تصاویر آن را در شبکه های اجتماعی به وفور مشاهده می کنید، جزیره سانتورینی می باشد. این جزیره با گنبدهای آبی و ساختمان‌ های سفید رنگ خود، در میان دریای اژه قرار گرفته که با توجه به محبوبیت زیادی که دارد به عنوان بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل معرفی شده است.

 

در خصوص بهترین زمان سفر به جزیره سانتورینی باید توجه داشته باشید که از لحاظ آب و هوایی فصل بهار بهترین فصل برای سفر به این جزیره خواهد بود زیرا آب و هوای آن در بهترین شرایط خود قرار دارد. در این جزیره شما می توانید از اماکن تاریخی چون کلیسای سنت جان بازدید کرده و به ماهیگیری، قایق سواری و بازارگردی بپردازید که تمامی این موارد در کنار موجب می شود سفر شما لذت بخش باشد. در مورد پیدایش این جزیره لازم است توجه داشته باشید که این جزیره در حدود ۳۵۰۰ سال پیش بر اثر فوران آتشفشان عظیمی به وجود آمده است.

 

بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل,جاهای دیدنی ایران برای ماه عسل

یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل،گرجستان می باشد

بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل در گرجستان
کشور گرجستان یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که جزو بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل و برای کسانی است که عاشق طبیعت هستند. حال اگر شما هم قصد سفر در آخرین ماه تابستان را دارید طبیعتا انتخاب این کشور به عنوان مقصد سفر بی نظیر خواهد بود. اگر تمایل دارید در گرجستان هیجان‌ های جدیدی را در آغاز زندگی خود تجربه نمایید می توانید به کازبگی گرجستان رفته و چتربازی کنید.

 

همچنین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق تفریح های آبی و ساحلی باشید، برای قایق سواری، غواصی و رافتینگ بهتر است به باتومی بروید. تفلیس نیز از جمله بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل در کشور گرجستان است که با وجود تاریخ کهن، دارای موزه‌ها و کلیسای زیادی است که بیشتر آنها مربوط به قرون وسطی می باشد، با این حال می توانید در میان کوچه پس کوچه های شهر قدم زده و از مهمان نوازی مردم این شهر که آوازه اش در دنیا پیچیده است لذت ببرید.

 

برای بسیاری از زوج ها تجربه زندگی کوهستانی و روستایی می تواند لذت بخش باشد که با این حال می توانید در هنگام سفر به گرجستان، به روستاهای کازبگی رفته و سفر خود را در طبیعت بکر این مناطق خاطره انگیز نمایید. اما اگر جزو آن دسته از زوج هایی هستید که تمایل به تجربه طعم های جدید و شکم گردی داشتید بهتر است در غرب کشور گرجستان، از غذاهای محلی گرجی بخورید.

 

بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل,جاهای دیدنی ایران برای ماه عسل

ایتالیا یکی از جذاب ترین کشورها برای ماه عسل می باشد

ایتالیا دیگر گزینه مناسب برای ماه عسل
کشور ایتالیا یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی است که دارای مقاصد گردشگری متعددی می باشد، با این حال امروزه به یکی از بهترین مکان های گردشگری برای ماه عسل تبدیل شده است. در این بین لازم است بدانید ونیز یکی از محبوب ترین شهرهای دنیا است که دارای فضاهای رمانتیک و زیبایی های طبیعی متعددی می باشد؛ بازدید از کانال های ونیز و قایق سواری در آبراه های این شهر می تواند برای زوج های جوان بی نظیر باشد. این شهر جزو توریست پذیر ترین شهرهای جهان است.