اطلاعات کامل هتل لیپار چابهار

هتل لیپار 

یک اقامت به یادماندنی به دنبال چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به دریا و ساحل بی‌نظیر چابهار، می‌تواند تبدیل به رؤیایی‌ترین سفرتان شود. به خصوص که هر روز صبح با چشم‌اندازی رو به این صحنه زیبا، چشمان‌تان را باز کنید. رهی نو پس از رزرو نیز تنهایتان نخواهد گذاشت و تا انتهای اقامت همراه شما خواهد بود تا از یک اقامت بی عیب و نقص در هتل لیپار بهره‌مند شوید.

رزرو هتل کتیبه همدان - Hotel.ir | هتل دات آی آر

معرفی هتل لیپار چابهار

هتل لیپار در جوار ساحل نیلگون دریای عمان در بندر چابهار قرار گرفته است. آخرین بازسازی برروی این هتل در سال 1394 انجام شد. هتل لیپار دارای 3 طبقه و تعداد 110 باب اتاق است. در این هتل میهمانان می‌توانند از پنجره اتاق خود طلوع و غروب خورشید را با نمای دریا تماشا کنند.

آدرس هتل لیپار چابهار: چابهار، منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار

فاصله هتل لیپار چابهار تا اماکن دیدنی چابهار 

از ساحل دریای کوچک و اسکله ماهی فروش‌ها گرفته تا تالاپ لیپار و کوه‌های مریخی، از روستاهای رمین و درک و تنگ تا غار و قلعه‌های دیدنی، این بندر را تبدیل به یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین بنادر دنیا کرده است. به خصوص که اگر در هتل لیپار چابهار ساکن باشید و فاصله‌تان تا این جاذبه‌ها کم باشد.

در صورتی که به قصد سفر کاری به این بندر آمده و قصد دارید نزدیک فرودگاه یا ترمینال باشید، در نظر داشته باشید که از فرودگاه چابهار تا هتل لیپار، نهایتاً نیم ساعت راه است. البته می‌توانید از ترانسفر مخصوص هتل هم استفاده کنید و دیگر هزینه اضافه بابت حمل و نقل ماشین نپردازید. از هتل تا ترمینال مسافربری نیز 10 کیلومتری راه دارید که در عرض 20 دقیقه به ترمینال می‌رسید.

اما برویم سراغ جذاب‌ترین بخش سفر که تفریح و گشت و گذار است. هتل لیپار چابهار در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. در واقع با یک پیاده‌روی پنج دقیقه‌ای می‌توانید هر روز صبح، روزتان را در کنار ساحل زیبای چابهار آغاز کنید و انرژی فوق‌العاده دریافت کنید. قلعه تیس یا قلعه پرتغالی‌ها و ساحل صخره‌ای حدوداً 10 الی 20 دقیقه با هتل فاصله دارند. اگر قصد دارید به تالاب لیپار یا تالاب صورتی چابهار بروید، با طی مسافت حدوداً 30 دقیقه‌ای، می‌توانید این زیبایی را مشاهده کنید. برای ادامه روز و تکمیل گشت و گذار، می‌توانید کوه‌های مریخی و سواحل زیبای مکران را انتخاب کنید که کمی دورتر از هتل هستند. از هتل تا این مکان‌های دیدنی و جذاب، نهایتاً 45 دقیقه‌ای در ماشین خواهید بود. در سفر به چابهار از تفریح‌های آبی‌اش نگذرید. اگر هوس غواصی کردید، تا کلبه غواصی راهی ندارید و از هتل با نهایتاً یک ربع پیاده‌روی به کلبه غواصی می‌رسید.

در صورتی که قصد خرید دارید و می‌خواهید خستگی سفر را با خریدهایتان برطرف کنید، خبر خوب اینکه در 500 متری هتل مراکز خرید وجود دارند. موقعیت هتل که در 5 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است، هتل را تبدیل به مقصد محبوب گردشگران، تاجران و بازرگانان کرده است.

اگر برای امور درمانی و جراحی به این بندر آمدید، هتل تا بیمارستان امام علی فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای با ماشین دارد. بنابراین به مراکز درمانی نیز دسترسی راحتی خواهید داشت.