گردشگری در شهر عجایب خاورمیانه دبی

دبی 

دبی عروس خلیج فارس، بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است. این شهر پر هیاهو در جنوب کشور عزیزمان، ایران قرار دارد و یک مجموعه زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جا داده  است.

از شهری که بلندترین برج جهان را دارد، باید همان‌قدر هم انتظار امکانات تفریحی داشت. این شهر زیبا  اماکن تفریحی و دیدنی بسیاری دارد که هر کدام جذابیت منحصربفرد خود را دارا هستند به همین دلیل است که صنعت نسبتا نوپای گردشگری بهترین و موثرترین منبع درآمدزایی در این شهر به شمار می رود و هر ساله افراد علاقه مند و مسافر زیادی از ایران و سایر نقاط دیگر برای بازدید از مکان های دیدنی زیبا و باشکوه به این شهر رویایی سفر می کنند و بدانید که اقامت یک هفته ای در برج های بلند و بسیار زیبا با امکانات کامل رفاهی ممکن است آرزوی هر فردی باشد و می دانیم که مناظر ساحلی این شهر، بسیار چشم نواز و بی بدیل هستند.

جاهای تفریحی دبی آنقدر تنوع دارند که قبل از مسافرت به این شهر باید لیست جاهایی که می‌خواهید ببینید را آماده داشته باشید. با ما همراه باشید تا لیستی از مکان های تفریحی و حیرت انگیز دبی را برسی کنیم.

ساحل لامر یکی از سواحل دبی

سواحل دبی با معرفی اختصاصی + عکس - آفتاب تراول

ساحل لامر دبی، جدیدترین عضو از سواحل دبی می باشد که توسط شرکت مراس، ساخته شده است. ساحل لامر دبی در جمیرا 1 میان پریل جمیرا و خلیج جمیرا  واقع شده است. مساحت ساحل لامر دبی چیزی بالغ بر 13.4 میلیون متر مربع می باشد که به سه بخش ساحل لامر شمالی، ساحل لامر جنوبی و اسکله لامر تقسیم می شود. علاوه بر طراحی زیبا، ساحل لامر دبی به بعضی از مهم ترین جاذبه های دبی مانند موزه اتحاد و کانال آب دبی نیز نزدیک می باشد که این امر آن را به یکی از مهم ترین نقاط گردشگری در دبی تبدیل کرده است.

امکانات ساحل لامر

علاوه بر تمامی امکاناتی که برای هر ساحلی ضروری می باشد مانند دوش و رختکن و سایه بان و …، کافه ها و آبمیوه فروشی های زیادی در ساحل لامر دبی وجود دارد که آفتاب داغ ساحل را با خنکای نوشیدنی ها خود برای شما لذت بخش می کنند. همچنین اگر بعد از یک شنای سنگین در آب، حسابی گرسنه شده باشید رستوران های مختلفی آماده ارائه غذاهای مورد علاقه شما هستند. برای مثال رستوران روتی رولرز در ساحل لامر دبی، شما را در انتخاب همه چیز ساندویچ تان آزاد می گذارد و می توانید به میل خود غذایتان را انتخاب کنید.

رستوران ساحل لامر دبی

ساحل کایت

ساحل کایت کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

این یکی از سواحل دبی است که در جای جای آن می‌توانید بادبادک‌هایی را در انواع و اقسام ببینید. البته به جز بادبادک و موج سواری با بادبادک، تفریحات دیگری هم در این ساحل انتظارتان را می‌کشد.

پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آکواونچر کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

پارک آبی آکواونچر یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات دبی است. این پارک با امکاناتی که دارد می‌تواند روز بی‌نظیری را برای شما رقم بزند. اگر به همراه فرزندان خود به پارک آبی آکواونچر می‌روید حتما به بخش برج‌های آبی و غارهای آبی بروید. این بخش‌ها مخصوصا برای کودکان با قد زیر ۱۲۰ سانتی‌متر طراحی شده‌اند. برای همین هم با خیال راحت می‌توانند کودکان خود را به آنجا بفرستید و نهایت هیجان را براشان رقم بزنید.

از دیگر امکانات پارک آبی آکواونچر می‌توان به رودخانه موج‌دار، حدود ۳۰ سرسره آبی، و انواع رستوران و کافه هم اشاره کرد. علاوه بر این‌ها امکانات آموزشی برای کودکان مهیا است و فرزندان شما می‌توانند شناکردن و اصول امنیتی را در این پارک یاد بگیرند. ساحل زیبای پارک هم موقعیت خوبی است که چند ساعتی را روی شن‌های گرم استراحت کنید و از خورشید تابان لذت ببرید.

پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند دبی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

در پارک آبی لگولَند یک روز شاد و فراموش نشدنی را به همراه خانواده خود تجربه کنید. این پارک که به صورت اختصاصی برای خانواده هایی با کودکان بین 2 تا 12 سال طراحی و ساخته شده است، شامل 15 سرسره به علاوه قایق سواری خانوادگی، سرسره های لوله ای، استخر موج لگو، ساخت یک رودخانه خروشان، محوطه بازی لگو دوپلو مخصوص کودکان نوپا و سرسره برای این عزیزان می باشد. سواری ها و جاذبه های متعددی در این پارک آبی انتظارتان را می کشند که دوپلو اِسپِلَش سافاری، ساخت قایق و رودخانه خروشان تنها بخش کوچکی از این مجموعه عظیم می باشد. در این پارک آبی گزینه های متعددی برای صرف غذا موجود است. از انواع کیوسک ها گرفته تا رستوران های بوفه که در منوهای خود انواع غذاهای محبوب خانواده ها را سرو می کنند. با خرید کارت سالانه برای ورود به این پارک نیز از تخفیف ده درصدی بر روی منوی رستوران ها و نوشیدنی ها بهرمند خواهید شد.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

یکی از جاذبه‌های برتر شهر دبی، است که ۱۴۰ گونه‌ی دریایی را در مخزن عظیم‌الجثه‌ی معلقی واقع در مرکز خرید دبی در خود جای داده است. علاوه بر این که در مرکز خرید دبی می‌توانید محو تماشای این آکواریوم جذاب شوید، می‌توانید وارد باغ وحش زیر آب شده و در میان تونل‌های آکواریوم قدم بزنید. فعالیت‌های بسیاری در این آکواریوم در نظر گرفته شده تا نگاهی نزدیک‌تر به حیات دریا داشته باشید. می‌توانید سوار قایق‌های شیشه‌ای شوید که از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. اسنورکلینگ و غواصی در قفس برای مشاهده‌ی کوسه‌ها نیز از فعالیت‌های جالب در آن جا محسوب می‌شود. برای دیدن دیگر اکواریوم های جهان کلیک کنید…