همه چیز درباره هتل قصر طلایی در مشهد

قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد در سال 1389 به بهره برداری رسید. این هتل با مساحت حدود 5000 متر مربع در 16 طبقه بنا شده و با 357 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد. فاز دوم هتل بین المللی قصر طلائی نیز با زیربنای حدود 70000 متر مربع با دکوراسیون مجلل و نمای رو به حرم امام رضا (ع) در حال ساخت می باشد. هتل قصر دارای اتاق ها و سوئیت های متنوعی مانند پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور، امپریال با امکانات کامل اقامتی می باشد. اتاق های آتریوم این هتل که در طبقات پنجم تا شانزدهم واقع شده اند، به دلیل قرار گرفتن در مرکز هتل نمای رو به آتریوم دارند. از نکات قابل توجه هتل پنج ستاره قصر طلایی می توان به موقعیت مکانی هتل در خیابان امام رضا اشاره کرد.

قصر طلایی
قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بلندترین و مجلل ترین ساختمان ها در بلوار امام رضا و در نزدیکی میدان بسیج است. این هتل آنچنان بزرگ است که حتی از دورترین نقاط این مسیر همانند بالای بزرگراه کلانتری نیز در دوردست ها دیده می شود. اینجا بهترین هتل مشهد نزدیک حرم است. از ویژگی های مهم و عالی این هتل ۵ ستاره مشهد، جدای از امکانات منحصر به فردش، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) است. اگر قصد بازدید از بولوار امام رضا را دارید و می خواهید تا حرم قدم بزنید، می توانید پس از یک ربع پیاده روی خود را در ورودی حرم ببینید.

موقعیت مکانی:

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

محبوب‌ترین مکان‌های نزدیک هتل

  • ورودی باب الجواد

    1704 متر

  • ورودی باب الرضا

    1669 متر

  • صحن کوثر

    1967 متر

  • صحن جامع رضوی

    1803 متر

  • صحن قدس

    1905 متر

  • پایانه مسافربری مشهد

    1769 متر

پذیرش خانم تنها و متاهل، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
در صورت همراه نداشتن مدارک شناسایی، با تایید و نامه از اداره اماکن پذیرش می شوند.

قابل توجه میهمانان گرامی:
به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.
در صورت درخواست دو نفر اضافه برای اتاق دبل لاکچری، فضای اتاق کوچک می شود.
خدمات رایگان هتل قصر طلایی مشهد: مینی بار، ارائه خدمات مجموعه آبی و سالن بدنسازی، ترانسفر رفت و برگشت مهمانان از فرودگاه و راه آهن با مینی بوس های هتل به صورت 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع)