معرفی کامل هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان در سال 1380 در بلوار جمهوری اسلامی افتتاح و در سال 1395 بازسازی گردید. از ویژگی‌های این هتل دسترسی آسان به دانشگاه علوم پزشکی، فرودگاه کرمان و مراکز خرید و ایستگاه راه‌آهن می‌باشد.

هتل پارس کرمان در 8 طبقه با بیش از 190 اتاق و سوئیت در سال 1381 تاسیس شد. این هتل 5 ستاره یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر کرمان است که در بلوار جمهوری اسلامی قرار گرفته. هتل از سطح بالای امکانات و خدمات برخوردار است و دارای رستوران و کافی‌شاپ می‌باشد که شما را از رفتن به بیرون هتل برای صرف غذا بی‌نیاز می‌کند. گهگاهی هم موسیقی زنده در لابی اجرا می‌شود. در سفر به کرمان می‌توانید اتاق و سوئیت‌های 2 و 3 تخته تمیز و دلباز را در هتل پارس کرمان رزرو کنید. سالن‌های کنفرانس و همایش هتل، با تجهیزات کامل و کیفیت صدای عالی، گزینه‌ای ایده‌آل برای برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای رسمی است. پرسنل و کارکنان حرفه‌ای هتل هم تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به مهمانان ارائه دهند.
معرفی هتل های کرمان
هتل پارس کرمان

آدرس هتل پارس کرمان

“کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان.”

توضیحات هتل پارس

  • هتل بین‌المللی پارس کرمان یک هتل پنج‌ستاره واقع در مرکز شهر کرمان است. ازجمله مزایای این هتل دسترسی راحت به فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری شهر چون بازار گنجعلی خان و حمام وکیل است. همچنین می‌توانید به آسانی به بازار بزرگ کرمان رفته و از صنایع‌دستی و شیرینی‌های مخصوص محلی برای سوغات خریداری کنید.

    واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو نفره، سوئیت‌های یک‌خوابه، سوئیت‌های دو‌خوابه و سوئیت مخصوص عروس و داماد است. تمامی ‌واحدها بسیار شیک چیدمان شده و دارای امکاناتی چون تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، مبلمان، یخچال، مینی‌بار، سرویس‌بهداشتی و حمام اختصاصی هستند.
    روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته در این هتل فراهم است.

    صبحانه متنوع هتل در رستوران «ستاره» واقع در طبقه همکف هتل سرو می‌شود. رستوران آینه با ارائه انواع غذاهای لذیذ در فضایی شیک و مجلل میزبان میهمانان عزیز برای وعده‌های ناهار و شام است. همچنین هتل دارای یک رستوران تابستانی بوده که علاقه‌مندان را به صرف غذا در هوای آزاد و محوطه سرسبز آن دعوت می‌کند. دو کافی‌شاپ لابی و کارمانیا هم با ارائه انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا مکان مناسبی برای گپ و گفت، دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری هستند.

    چندین سالن پذیرایی و چندمنظوره با امکانات و تجهیزات کامل جهت برگزاری انواع جشن‌ها، مراسم، جلسات و کنفرانس‌ها در هتل موجود است. همینطور هتل دارای یک سالن آمفی‌تئاتر مخصوص اکران فیلم‌های روز است.
    از امکانات تفریحی و ورزشی هتل باشگاه بدنسازی است. اگر به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید می‌توانید در باشگاه بدنسازی مجهز هتل ورزش کنید. همینطور برای علاقه‌مندان به شنا یک استخر سرپوشیده درنظر گرفته شده‌است. بعد از ورزش و شنا یا گذراندن یک روز شلوغ در شهر می‌توانید در مجموعه سونا و جکوزی هتل استراحت کرده و خستگی را از تن به در کنید. زمین تنیس و میز بیلیارد هم از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی هتل به‌شمار می‌رود.
    غرفه‌های تجاری هتل شامل صرافی، لوازم کادوئی، پوشاک مردانه، آتلیه فیلم وعکس، کتاب‌فروشی، گل‌فروشی، آرایشگاه، غرفه گردشگری، اتاق کودک و غرفه سوغات پته و گلیم بسیاری از نیازهای میهمانان را برآورده می‌کند.
    پارکینگ هتل هم برای آن‌دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اند، فراهم است. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است. بع علاوه اینترنت وای‌فای در تمامی ‌فضاهای هتل در دسترس بوده و در صورت نیازهم می‌توانید از کافی‌نت هتل استفاده کنید. از دیگر تسهیلات ارائه شده در هتل پارس کرمان می‌توان به خدمات خشک‌شویی، انبار چمدان و پذیرش ۲۴‌ساعته اشاره کرد.