معرفی کامل هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال 1380 بهره برداری شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. میهمانان این هتل در حین اقامت می توانند از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرند. برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد.

هتل تبریز
هتل پارس تبریز

لازم به ذکر است از تاریخ ۲۷ اسفند ماه رزروهای یک شبه شامل افزایش نرخ می‌باشد.
هتل پنج ستاره پارس ائل گلی در ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۸۰ در بام شهر زیبای تبریز به بهره برداری رسید. برج اصلی هتل با نمای زیبای شیشه ای در ۱۷ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن و مجهز به امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه در عین دور بودن از هیاهوی شهر و داشتن محیطی آرام و دلنشین با مراکز خرید و جاذبه های گردشگری همچون پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا فاصله چندانی ندارد. هتل ائل گلی تبریز با امکانات و خدمات ویژه با کادری مجرب در فضایی دلپذیر، اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

امکانات

پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. دیگر امکانات هتل شامل سالن کنفرانس ، اینترنت در لابی ، خشک شویی ، فروشگاه ، کارکنان چند زبانه ، تالار های چند منظوره ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سیستم ویدئو مرکزی ، سالن بیلیارد ، آسانسور ، گیم نت ، تاکسی سرویس ، کافی نت ، سالن ورزشی ، رستوران ، لابی ، کافی شاپ ، بانک ، خود پرداز می شود.

عکس ها

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز | مقایسه قیمت و رزرو + عکس، آدرس و نظرات کاربران

هتل‌های پارس - هتل پارس ائل‌گلی تبریز

2 استخر در قم پلمپ شد/کشف 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از مجتمع بین  راهی قم - ایسنا

Pars Hotels Group - فندق بارس ائل کلي بتبریز