معرفی کامل هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز در اتوبان پاسداران و نزدیک به میدان فهمیده قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره یکی از نوسازترین هتل‌های شهر تبریز به‌شمار می‌رود و از زمان تاسیس در سال 1395، توانسته جایگاه و اعتبار خوبی را در بین مسافران و گردشگران به دست بیاورد.

هتل لاله پارک تبریز نمای بیرونی

ادرس: “تبریز، اتوبان پاسداران، بالاتر از میدان فهمیده، جنب مرکز تجاری لاله پارک.”

هتل دارای 220 اتاق و سوئیت در 14 طبقه است و کارکنان خوش‌برخورد و حرفه‌ای هتل لاله پارک تبریز به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی و استقبال می‌کنند.
امکانات باکیفیت و لوکس باعث محبوبیت هتل در بین بسیاری شده. در زمان اقامتتان در اتاق‌های تمیز و دلباز هتل می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده کنید. سالن کنفرانس، همایش، و سالن اجتماعات هتل لاله پارک تبریز هم برای برگزاری جلسات رسمی و اداری مناسب است. حمام سنتی، اسپا، سالن ورزشی، و استخر هم از دیگر امکانات هتل هستند.
برای خرید می‌توانید به مرکز خرید لاله پارک در چند قدمی هتل سر بزنید و از امکانات خدماتی متنوع آن برخوردار شوید. از هتل لاله پارک تبریز تا پارک ائل گلی حدود 10 دقیقه با خودرو فاصله است. از محل اقامتتان تا فرودگاه و ترمینال مسافربری تبریز به حدود 20 دقیقه، و تا ایستگاه راه‌آهن به 30 دقیقه رانندگی نیاز دارید. در زمان سفر به تبریز می‌توانید رزرو آنلاین هتل لاله پارک تبریز را با بهترین قیمت از سایت اسنپ‌تریپ انجام دهید.