معرفی کامل هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز 

هتل شهریار تبریز در خیابان و منطقه‌ی سرسبز و خوش آب و هوای ائل گلی تبریز قرار گرفته است. هتل 5 ستاره شهریار تبریز در سال 1386 با بیش از 200 اتاق و سوئیت در 10 طبقه ساخته و در سال 1394 بازسازی شد. در این هتل می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌هایی یک تخته و چهار تخته که بزرگ و دلبازند را رزرو کنید، و از امکانات و خدمات باکیفیت هتل برخوردار شوید. پرسنل و کارکنان هتل هم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اقامتی خوش را تجربه کنید.
علاوه بر امکاناتی که در اتاق‌های هتل شهریار تبریز می‌توانید استفاده کنید، رستوران ایرانی، فست فود، و کافی‌شاپ هتل برای صرف غذا و نوشیدنی مهمانان در نظر گرفته شده است. سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات، سونا و جکوزی، استخر، و فروشگاه سوغات و صنایع دستی از دیگر امکانات هتل شهریار به‌شمار می‌روند. رستوران چشم‌انداز هم در طبقه دهم قرار گرفته.
هتل شهریار تبریز نمای بیرونی
با اقامت در هتل شهریار تبریز به بسیاری از اماکن دیدنی و مراکز تفریحی شهر تبریز نزدیک هستید. برای بازدید از ائل گلی به حدود 10 دقیقه رانندگی از هتل نیاز دارید. برای گشت و گذار در شهر تبریز هم می‌توانید از ایستگاه اتوبوس، مترو، و تاکسی که در چند قدمی هتل شهریار تبریز قرار گرفته‌اند استفاده کنید. فاصله محل اقامتتان تا فرودگاه بین‌المللی تبریز، ایستگاه راه‌آهن تبریز، و ترمینال مسافربری بین 30 تا 45 دقیقه می‌باشد. در اسنپ‌تریپ می‌توانید هتل شهریار تبریز را با بهترین قیمت رزرو کنید.
آدرس: “تبریز، اول خیابان ائل گلی، بعد از پل کابلی.”
عکس ها:
رزرو هتل شهریار تبریز از علاءالدین تراول | عمده فروش رزرو هتل
استخر هتل شهریار تبریز | امکانات، تصاویر، سانس ها، تلفن
هتل شهریار تبریز | Shariyar | بیسان گشت
هتل شهریار تبریز :