معرفی بهترین هتل های شیراز

شیراز

شیراز از آن شهرهایی است که هر گوشه اش یک روایت دارد؛ از زیبایی که باغ های بهشت گونه اش راوی آن هستند تا شعر و ادب که بزرگانی چون حافظ و سعدی به آن جان بخشیده اند. گویی زیبایی روی شیراز در حسن ذوق مردمانش هم بی اثر نبوده است. با این اوصاف برای گردشگران، شیراز بهشتی است که باید غرق در دیدنی هایش شد. پس بهتر است قبل از اینکه بار سفر بست؛ بیشتر از دیدنی ها، بازارها و حتی جاذبه های کمتر شناخته شده اش دانست. با جااینجاس همراه شوید.

هتل بزرگ شیراز

هتل ۵ ستاره شیراز ( هتل بزرگ شيراز) بر فراز شهر شیراز، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی در همسایگی دروازه قرآن در سال ۱۳۹۲ بنا گردیده است. هتل بزرگ شیراز در ۱۳ طبقه با رعایت استانداردهای ۵ ستاره بین المللی هتل‌های دنیا تجهیز گردید که دارای ۱۵۸ باب اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر می‌باشد. از ویژگی های منحصر بفرد هتل بزرگ شیراز نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار گرفته است و نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

برای اطلاعات کامل این هتل و دیدن عکس های این هتل کلیک کنید.

هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز

هتل هما شیراز

هتل ۵ ستاره لوکس هما در سال ۱۳۵۱ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. این هتل در کنار بوستان آزادی و در منقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زیبا و در مرکزیت شهر شیراز واقع گردیده است. این مجموعه دارای ۸ طبقه با ۲۳۲ بوده که به چشم اندازی رویائی و باغ پر گل یا کوه‌های بلند مشرف می‌باشد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تفریحی از جمله باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ اشاره نمود. پرسنل این هتل در تلاش اند تا اقامتی لذت بخش و به یادماندنی را برای میهمانان ارجمند به ارمغان آورند.

هتل هما شیراز
هتل هما شیراز
هتل زندیه شیراز

هتل پنج ستاره زندیه شیراز در سال ۱۳۹۴ در حریم مجموعه زندیه افتتاح و واقع گردیده است. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به مراکز تاریخی و تفریحی از جمله بازار و حمام وکیل، موزه پارس، مسجد نصیر الملک، ارگ کریم خان و … اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل زندیه شیراز
هتل زندیه شیراز
هتل چمران شیراز

هتل ۵ ستاره لوکس چمران از مرتفع ترین و بهترین ساختمان‌های پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران بوده که در بهترين نقطه ي آب و هوايي مشرف به قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر و باغ های اطراف آن واقع شده است. هتل توریستی چمران در فروردين ماه سال ۱۳۸۹ افتتاح گرديد و با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری و معماری و با رعایت معیارهای کیفیتی بین المللی، خاطره ای زیبا از اقامت در محیطی آرام و دل انگیز را برای مهمانان رقم می زند.

هتل چمران شیراز
هتل چمران شیراز