معرفی بهترین هتل های اصفهان

اصفهان

استان اصفهان از لحاظ جغرافیایی در فاصله ۴۳۵ کیلومتری جنوب استان تهران واقع می باشد و از نظر بزرگی و جمعیت، سومین شهر ایران است. این شهر آثار تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد که بعضی از آن ها در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارند. اصفهان در سال ۲۰۰۶ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد و به همین دلیل سالانه مسافران زیادی از سراسر جهان و حتی خود ایران به سمت آن سفر می کنند.

این استان به ۱۴ منطقه شهری تقسیم می شود که به ترتیب از سمت غرب به خمینی شهر، از جنوب به فلاورجان، از شمال به شاهین شهر و از سمت شرق هم به دشت سجزی متصل می گردد.

هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره این شهر است. این هتل در قلب بافت تاریخی شهر، درست رو به روی زاینده‌رود واقع شده‌ و چشم‌اندازی زیبا رو به پل باشکوه این رود یعنی سی‌و‌سه پل دارد. به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، مراکز تجاری و اداری شهر، هتل از موقعیت مکانی ایده‌آلی برخوردار است. خیابان تاریخی چهارباغ، میدان نقش‌جهان، کاخ هشت‌بهشت و بازار اصفهان ازجمله اماکن دیدنی هستند که به راحتی از هتل پارسیان کوثر قابل دسترسی هستند.
با انتخاب هتل کوثر اصفهان علاوه بر دسترسی‌های خوبی که دارید، می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل بهره‌مند شده و اقامتی به‌یادماندنی را در شهر تاریخی اصفهان تجربه کنید.

هتل پارسیان کوثر
هتل پارسیان کوثر

هتل بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با بهترین امکانات برای میهمانان خود فراهم کرده است. این واحدهای اقامتی در دو ساختمان مجزا، یکی قدیمی و دیگری مدرن به نام «فیروزه» قرار گرفته‌اند. همه واحدها از چیدمانی شیک و امکانات رفاهی کامل برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. تلویزیون، مبلمان، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود است. اتاق‌های یک‌تخته و دو تخته، سوئیت‌های کوچک دو‌تخته و سوئیت رویال دو‌تخته ازجمله واحدهای اقامتی ارائه شده در این هتل هستند. بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

در این هتل با مجموعه کاملی از رستوران‌های متنوع از میهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران «پارسه سیمین» در فضایی زیبا وشیک با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خاطره‌ای خوش برای شما به یادگار می‌گذارد. در رستوران سنتی «سرو» می‌توانید از صرف انواع غذاهای اصیل اصفهانی مانند بریانی در فضایی سنتی به‌همراه اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. رستوران «زرین» واقع در لابی هم با چشم‌اندازی رو به فضای باغ با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است.
دیگر رستوران هتل «سبز» نام دارد که اولین و بزرگ‌ترین رستوران روباز شهر اصفهان بوده و با سرو انواع استیک، پیتزا، پاستا وغذاهای گیاهی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا ارائه می‌کند. ویژگی منحصربه‌فرد این رستوران سقف متحرک اتوماتیک، دیوارهای بازشو و بدنه چوبی آن است. اگر به غذاهای کبابی و باربیکیو علاقه دارید حتما به رستوران فصلی «آبشار» سر بزنید. این رستوران در مجاورت فضای سرسبز باغ هتل و در کنار استخر واقع شده‌است. صدای دلنشین فواره‌های استخر لذت صرف غذا در این رستوران را دو چندان می‌کند. در نهایت لابی لانج فیروزه که در لابی هتل قرار گرفته با سرو انواع نوشیدنی، کیک و دسر مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه و ملاقات‌های مهم کاری به شمار می‌رود.
علاوه بر این‌ها چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل پارسیان سوئیت

  • هتل پارسیان سوئیت
    هتل پارسیان سوئیت

    هتل پارسیان سوئیت (از مجموعه هتل‌های پارسیان) یک هتل سه‌ستاره واقع در مرکز شهر اصفهان است. این هتل چشم‌اندازی رو به زاینده‌رود و سی‌و‌سه‌پل داشته و به دلیل موقعیت مکانی مناسب دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی- تجاری اصفهان دارد. هتل پارسیان سوئیت در تلاش است اقامتی به‌یادماندنی برای میهمانان فراهم کند.

    هتل دارای ۵۲ اتاق دو تا چهار‌تخته و سوئیت ‏مجهز است. ازجمله مهم‌ترین امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه‌مطبوع، پنجره‌های عایق صدا، تلویزیون هوشمند، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سرویس‌بهداشتی فرنگی، سشوار و لوازم‌بهداشتی اشاره کرد.

    رستوران «سی‌و‌سه‌پل» هتل با نمایی بی‌نظیر از سی‌و‌سه‌پل و زاینده‌رود و نیز ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی ‌است. همچنین انواع فست‌فود و نوشیدنی‌ در کافه تریا «سی‌و‌سه‌پل» واقع در لابی هتل سرو می‌شود.

    از دیگر امکانات ارائه شده در هتل پارسیان سوئیت اصفهان می‌توان به اینترنت وای‌فای در اتاق‌ها و لابی، صندوق‌امانات، پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، کافی‌نت، خدمات فکس و فتوکپی، انبار چمدان و پذیرش ‌۲۴‌ساعته اشاره کرد.

    هتل عالی قاپو

    *** رستوران و کافی شاپ هتل عالی قاپو اصفهان تا ساعت 23 با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان مسافرین محترم و مردم خون گرم اصفهان می باشد ***

    هتل چهار‌ستاره عالی‌قاپو (از مجموعه هتل‌های پارسیان) در خیابان چهارباغ اصفهان واقع شده‌است. دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری شهر مانند میدان نقش‌جهان، سی‌و‌سه‌پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و دیگر مکان‌های تاریخی ازجمله مزایای این محسوب می‌شود.
    هتل عالی‌قاپو در تلاش است اقامتی به‌یادماندنی برای میهمانان فراهم کند.

    هتل عالی قاپو
    هتل عالی قاپو

    هتل دارای اتاق‌های یک تا سه‌تخته و نیز دو نوع سوئیت کوچک و بزرگ است. ازجمله مهم‌ترین امکانات آن‌ها می‌توان به تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، کاناپه، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سرویس‌بهداشتی فرنگی اشاره کرد.
    همچنین روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته در این هتل فراهم است.

    هتل عالی‌قاپو با مجموعه متنوعی از رستوران‌های ایرانی، ایتالیایی و کافی‌شاپ آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران «پارسه عالی‌قاپو» دوستداران انواع غذاهای ایرانی را به صرف غذا در این محل دعوت می‌کند. صبحانه مفصل هتل نیز در این رستوران سرو می‌شود.
    تجربه طعم انواع غذاهای ایتالیایی در رستوران «ونیز» هتل امکان‌پذیر است. همچنین میهمانان می‌توانند از صرف انواع نوشیدنی، اسنک و دسر در کافی‌‍شاپ واقع در لابی هتل لذت ببرند.

    میهمانان می‌توانند از شنا در استخر هتل لذت برده و یا در سونا و جکوزی موجود در محل ریلکس کرده و خستگی را از تن به در کنند. همچنین جهت برگزاری جلسات کاری و تجاری یک سالن کنفرانس مجهز در هتل موجود است.
    از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به اینترنت وای‌فای در سراسر مجموعه، پارکینگ، امکانات مخصوص افراد کم‌توان، خدمات لباس‌شویی، انبار چمدان، امکان تبدیل ارز و خدمات نگهبانی اشاره کرد. پذیرش هتل هم به صورت ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی خواهد‌بود.
    پی‌نوشت: به دلیل سنگفرش بودن خیابان، پارکینگ هتل در فاصله ۲۰۰ متری از هتل واقع شده‌است.

     هتل پیروزی
    • هتل چهار‌ستاره پیروزی (داریوش سابق) در مرکز شهر اصفهان واقع شده‌است. ویژگی برجسته هتل نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصفهان است. ازجمله آن‌ها می‌توان از میدان نقش‌جهان، عالی‌قاپو، عمارت هشت‌بهشت و سی‌و‌سه پل نام برد.
      هتل پیروزی با بیش از ۴۰ سال سابقه در تلاش است اقامتی به یاد‌ماندنی برای میهمانان گرامی ‌فراهم کند.

       هتل پیروزی
      هتل پیروزی

      اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و مجهز هتل چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، میز و صندلی، کتری برقی، یخچال به همراه مینی‌بار هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید از صندوق‌امانات اتاق خود استفاده کنید. حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی فرنگی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
      همچنین روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته در این هتل فراهم است.

      میهمانان می‌توانند از صرف غذاهای ایرانی و فرنگی، فست‌فودهای لذیذ و سالم و نوشیدنی‌های متنوع در رستوران هتل لذت ببرند.
      همچنین تجربه طعم انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد در کافی‌شاپ هتل امکان‌پذیر است.

      در هتل پیروزی اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. همینطور در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان راحت می‌کند. به‌علاوه در این هتل چندین سالن مجلل با امکانات و تجهیزات کامل جهت برگزاری انواع همایش‌، جشن‌ و سمینار اختصاص داده شده‌است.