لیست بهترین هتل های تبریز

معرفی شهر تبریز

شهر تبریز دارای قدمتی بیش از ۳۵۰۰ سال است که به عنوان بزرگترین شهر شمال غرب کشور و سومین شهر بزرگ ایران بعد از تهران و مشهد شناخته شده است. این شهر زیبا علاوه بر ارزش خاص در زمینه های صنعتی، اقتصادی، هنری دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی است. تبریز با اینکه در طول تاریخ دچار فراز و نشیب های زیادی شده است اما همواره توانسته با صلابت خود را حفظ کند. از نظر موقعیت جغرافیایی، تبریز در غرب استان آذربایجان شرقی واقع شده و از سمت شمال به کوه‌ های پکه‌ چین و عون بن علی، از سمت شمال ‌شرق به کوه‌ های گوزنی و بابا باغی، از سمت شرق به گردنه پایان و از سمت جنوب به دامنه ‌های رشته‌ کوه سهند محدود می شود، شهری کاملا کوهستانی محصور در میان کوه های زیبا همینجاست. پس حتما در برنامه های سفرتان تبریز را نیز در اولویت قرار دهید و شاهد این جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر این شهر باشید. از دید تاریخی در دوره ساسانی منطقه آذربایجان به نام آذرآبادگان، یا سرزمین آتش شناخته می‌شده است و دلیل آن میزبانی از آتشکده‌های بزرگ دوران ساسانی، مخصوصا آتشکده آذرگشسب بوده است.

 

تبریز و هتل‌های تبریز

تبریز نه تنها در تاریخ سیاسی ایران اهمیت زیادی داشته، بلکه به رونق و رشد فرهنگ و هنر هم کمک زیادی کرده. شهری که برای سال‌های زیادی عنوان پایتخت را یدک می‌کشید. و امروز، مسافران زیادی را برای دیدنی‌ترین مکان‌های تاریخی‌اش به جذب خود می‌کند. سفر به تبریز و تماشای جاذبه‌هایش بر هر ایرانی واجب است. قدم زدن در بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان، بازدید از خانه‌های تاریخی مانند خانه بهنام و امیرنظام گروسی، و سر زدن به مسجد کبود از بایدهای سفر تبریز هستند. در صورتی که در آینده نزدیک، برنامه مسافرت به این شهر تاریخی و زیبا را دارید، برای رزرو هتل در تبریز بر روی اسنپ‌تریپ حساب باز کنید.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز در اتوبان پاسداران و نزدیک به میدان فهمیده قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره یکی از نوسازترین هتل‌های شهر تبریز به‌شمار می‌رود و از زمان تاسیس در سال 1395، توانسته جایگاه و اعتبار خوبی را در بین مسافران و گردشگران به دست بیاورد.

هتل لاله پارک تبریز نمای بیرونی

ادرس: “تبریز، اتوبان پاسداران، بالاتر از میدان فهمیده، جنب مرکز تجاری لاله پارک.”

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز در خیابان و منطقه‌ی سرسبز و خوش آب و هوای ائل گلی تبریز قرار گرفته است. هتل 5 ستاره شهریار تبریز در سال 1386 با بیش از 200 اتاق و سوئیت در 10 طبقه ساخته و در سال 1394 بازسازی شد. در این هتل می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌هایی یک تخته و چهار تخته که بزرگ و دلبازند را رزرو کنید، و از امکانات و خدمات باکیفیت هتل برخوردار شوید. پرسنل و کارکنان هتل هم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اقامتی خوش را تجربه کنید.

هتل شهریار تبریز نمای بیرونی

ادرس: “تبریز، اول خیابان ائل گلی، بعد از پل کابلی.”

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز در بلوار ائل‌گلی و نزدیک همین پارک معروف تبریز قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره از خانواده‌ هتل‌های پارس بوده که با تعداد 178 اتاق و سوئیت در 17 طبقه در منطقه‌ی پر از درخت ائل گلی خودنمایی می‌کند. این هتل در سال 1381 تاسیس شد و امکانات و خدمات باکیفیتی را در بین هتل‌های شهر تبریز به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل پارس ائل گلی تبریز نمای بیرونی

تلفن: “تبریز، انتهای جاده ائل گلی، جنب پارک ائل گلی.”