غذاهای ارزانی که در کانادا حتما باید امتحان کنید!

ارزان ترین غذاهای کانادا

غذا در کانادا تنوع بالایی دارد. کانادا کشور بسیار زیبایی است. هر ساله گردشگران بسیار زیادی از سراسر نقاط جهان به این کشور سفر می کنند. شما می توانید در کشور کانادا به تفریحات مختلف و جذابی مشغول شوید. یکی از تفریحات در کشور کانادا، رستوران گردی و امتحان کردن غذاهای خوشمزه این کشور است.

یکی از تفریحات در کشور کانادا مانند شهر های بزرگ دنیا مثل نیویورک ، رستوران گردی و امتحان کردن غذاهای خوشمزه این کشور است. اگر شما مایل به امتحان کردن غذاهای باکیفیت و به اصطلاح لاکچری در کانادا باشید ، باید مبلغ بالایی بپردازید . اما ما به شما اطمینان میدهیم که غذاهای ارزان قیمتی در کانادا نیز وجود دارند که از تجربه آنها پیشمان نخواهید شد.

. ساندویچ فست فود Di Rienzo

شما می توانید در فست فود Di Rienzo در اتاوا و انتاریو یک ساندویچ بزرگ را با قیمت بسیار پایین خریداری کرده . این ساندویچ ها به دلیل حجم بالا و قیمت مناسبشان بسیار مقرون به صرفه هستند . قیمت مناسب این ساندویچ ها فقط و فقط ۴.۴۲ دلار است !!

ساندویچ فست فود Di Rienzo
ساندویچ فست فود Di Rienzo

 

. هات چاکلت در کافه Soma  در تورنتو ، انتاریوقیمت: ۳.۳۳ دلار

اگر در تورنتو هستید، حتما سری به Soma زده و هات چاکلت آن را امتحان کنید. هات چاکلت های این کافه ترکیبی از مواد مختلف مثل شکلات تلخ ونزوئلا، زنجبیل استرالیایی، وانیل ماداگاسکار، پوست پرتقال و چیلی و… است.

هات چاکلت
هات چاکلت
 . پوتین های La Banquiseادر مونترال

قیمت : ۶ دلار – ۱۰ دلار

در کبک شما می توانید به سراغ La Banquise و پوتین های خوشمزه ای را با قیمت بسیار کم خریداری کنید. La Banquise بیش از ۳۰ پوتین مختلف دارد و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند. پوتین یکی از لذیذ ترین غذاها در کانادا است.

پوتین های La Banquise
پوتین های La Banquise

 

. کیمچی سرخ کرده Banh Mi Boys در تورنتوقیمت: ۵.۹۹ دلار

کیمچی نوعی سیب زمینی سرخ کرده است که بسیار خوشمزه بوده و افرادی که عاشق سیب زمینی سرخ کرده هستند، تنها با خوردن یک عدد از کیمچی، مجذوب این غذای خاص می شوند. شما می توانید با پرداخت ۵.۹۹ دلار یک کیمچی خوشمزه را در تورنتو امتحان کنید.

کیمچی سرخ کرده
کیمچی سرخ کرده