زیبا ترین سواحل مدیترانه را بشناسید

دریایی نیلگون ،سواحل سفید رنگ و دمای بسیار معتدل جزایر مدیترانه را به مقصد خوبی برای تعطیلات ساحلی تبدیل کرده است. آیا قصد دارید تابستان امسال به یکی از جزایر مدیترانه سفر کنید؟ چه به خاطر برنزه شدن ،موج سواری یا تماشای مناظر زیبا ،ساحل بی نظیر مدیترانه وجود دارد که نام شما را صدا می کند.

1.ساحل ناواجیو 

ساحل ناواگیو در زاکینتوس زیباترین ساحل برای عکاسی در یونان است و احساسات آدمی را تا نهایت خود برمی انگیزد. بین دیواره های سنگی مرتفع و شیب دار، بهشت واقعی به چشم می خورد. شن و ماسه ی کاملا سفید ،آب های زلال و آبی رنگ و موقعیتی ایده آل مقصدی جذاب و چشمگیر را تشکیل می دهد.

 2. کالا زاراکا

این ساحل بزرگ نیست ،اما یکی از سواحل مورد علاقه های ماست! ساحل شنی کوچک در ایبیزا توسط صخره ها احاطه شده و آب فوق العاده درخشانی دارد. نمای ساحل آنجا نه تنها فوق العاده زیبا است ، بلکه دلپزیر و ساکت نیز هست. بیشتر گردشگران تمایل دارند همچنان در سواحل جنوب بمانند که این باعث می شود سواحل در شمال خلوت تر و خودمانی تر شوند.

3. ساحل ایلفونسی

این ساحل صورتی رنگ در کرت بسیار زیبا است. شاید حتی رنگ صورتی آن نسبت به ساحل ساردینیا بیشتری به چشم بیاید. توصیه می کنیم تابستان امسال، چند روز را در اینجا سپری کنید و از رویاهای اسب شاخ دار(از اسطوره های یونان) شناور در ساحل دور شوید.