در زمستان به کدوم کشور سفر کنیم

کم کم در حال نزدیک شدن به فصل سرد و سفید پوش و برفی زمستان هستیم. فصلی که بیشتر افراد به انواع نوشیدنی ها و مکان های گرم پناه می برند و کمتر به سفر و لذت بردن از طبیعت فکر می کنند. تقریبا بیشتر افراد تابستان و بهار را به عنوان بهترین فصل های سفر انتخاب می کنند و همه برنامه ریزی های سفر خود را به بهار و تابستان اختصاص می دهند. اما بهتر است بدانید که در کشور چهار فصلمان، مناطق بسیار زیبایی وجود دارد که به عنوان بهترین مکان برای سفر داخلی در زمستان اند و شاید در دیگر فصل های سال جذابیت آن چنانی برای سفر نداشته باشند. اگر شما هم فکر می کنید که بهترین زمان برای سفر در کشور و لذت بردن از مناظر طبیعی فصل تابستان و بهار است، با ما همراه باشید تا با بهترین مناطق دیدنی ایران در زمستان بیشتر آشنا شده و خود را برای سفری زمستانه آماده کنید.

1- رم؛ پایتخت ایتالیا

رم پایتخت ایتالیا : در زمستان به کدام کشور سفر کنیم

رم پایتخت ایتالیا : در زمستان به کدام کشور سفر کنیم

بازدید از این شهر لحظات خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. اگر تحمل سرما را دارید و دوست دارید لباس‌های گرم به تن کنید، می‌توانید بدون اینکه در تابستان و شلوغی و گرمای آن به رم سفر کنید، در زمستان از جاذبه‌های فراوان آن بازدید نموده و از مکانهای خاطره انگیزی مانند کلوسئوم و انجمن روم نهایت لذت را ببرید. زیبایی‌های این فصل از سال به یادماندنی است.

2- دبی؛ امارات

دبی در کشور امارات : بهترین مکان مسافرت در زمستان

شهر دبی در کشور امارات : بهترین مکان مسافرت در زمستان

اگر به دبی سفر کرده باشید، احتمالاً می دانید که این شهر تابستان‌های بسیار گرم و شرجی و در واقع طاقت فرسایی دارد. در صورتی که بتوانید در فصل زمستان به دبی سفر کنید، می‌توانید هوایی مطبوع و در عین حال محیطی نسبتاً خلوت را تجربه کنید. تفریحات و زیبایی‌های خاطره انگیز این شهر از جمله لذت بردن از اسکی روی شن در کویر و استفاده از ساحل جومیرا می‌تواند لحظات شاد و مفرحی را در یاد و خاطر شما به یادگار بگذارد.

3- کُبِک؛ شهری در کانادا

کبک در کانادا یکی از بهترین گزینه های گردشگری در زمستان

کبک در کانادا یکی از بهترین گزینه های گردشگری در زمستان

اگر چه زمستان‌های فوق العاده سرد کبک حتی دمای هوا به 10 تا 20 درجه زیر صفر هم می‌رسد، اما این موضوع دلیلی بر زیبا نبودن آن در فصل سرما نیست. کریسمس کبک دیدنی است زیرا درختان کاج مخصوص و دیگر تزیینات منظره جالبی را به وجود می‌آورند. همچنین انواع جشن‌های مفرح در این فصل از سال در کبک بر پا می‌شود.

4- آوکلند؛ شهری در نیوزلند

آوکلند، یکی از بهترین تور برای زمستان

آوکلند، یکی از بهترین تور برای زمستان

کشور نیوزلند در نیمکره‌ی جنوبی قرار داشته و به همین دلیل هنگامی که در سرزمین ما فصل زمستان است، در آنجا تابستان است. همین امر موجب می‌شود گردشگران بسیاری از آن بازدید نمایند. البته این شهر در این موقع از سال بالاترین هزینه برای اقامت و تفریح را خواهد داشت. با این حال تفریحات خاطره انگیزی از جمله بانجی جامپینگ و سقوط آزاد در هوای مطبوع آوکلند لذتبخش خواهد بود. اگر به این کشور سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در خیابان ملکه قدم بزنید و از فروشگاه‌های آن دیدن نمایید.

5- سویا اسپانیا

سویا اسپانیا: بهترین سفر خارجی در زمستان

سویا اسپانیا: بهترین سفر خارجی در زمستان

برخی از افراد بر این عقیده‌اند که این شهر بهترین مقصد گردشگری جهت مسافرت خارجی در فصل زمستان است؛ زیرا هوایی مطبوع دارد. توریست‌های کمی از این شهر در فصل زمستان بازدید می‌کنند. به علاوه قیمت هتل‌ها در این فصل بسیار مناسب است. به همین دلایل فصل زمستان می‌تواند برای مسافرت به سویا عالی و خاطره انگیز باشد. بازارها و مکانهای دیدنی و کلیساها از جمله مکانهایی هستند که می‌توانند مورد بازدید قرار گیرند.

6- پارک ملی سرنگنی؛ تانزانیا

پارک ملی سرنگنی؛ تانزانیا یکی از بهترین جا برای مسافرت خارج از ایران

پارک ملی سرنگنی؛ تانزانیا یکی از بهترین جا برای مسافرت خارج از ایران

حیات وحش در این منطقه زیبایی‌های خاص خود را به نمایش می‌گذارد. در فصل زمستان باران زیادی در این منطقه نمی‌بارد؛ بنابراین حیوانات جهت جفت گیری بیرون آمده و شما می‌توانید از زیبایی‌های حیات وحش و طبیعت بکر آن نهایت استفاده را ببرید.

7- برکنریج؛ کلرادو آمریکا

برکنریج؛ کلرادو آمریکا گزینه ای فوق العاده برای گردشگری در زمستان

برکنریج؛ کلرادو آمریکا گزینه ای فوق العاده برای گردشگری در زمستان

اسکی بازان و اسنوبورد بازان علاقه وافری به این منطقه دارند. فصل زمستان برای سفر به کلرادو می‌تواند همراه با انواع جشن‌ها و مسابقات مختلف خاطره انگیز شود.