تور لحظه آخری به تهران

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است( که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

این حالت بیشتر برای کشورهایی پیش میاید که آن کشورها از گرشگران ایرانی روادید (ویزا) نمی خواهند . در راس این کشور ها ترکیه و بعد از آن مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و . .  وجود دارند. آژانسهای مسافرتی معمولا 48 ساعت قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که خالی ماندن آنها برای آژانسهای مسافرتی ضرر بسیار زیادی محسوب میشود، می نمایند. حتی در پاره ای از اوقات این قیمت ها تا 60% نیز کاهش پیدا میکند. البته مشخصا این حالت برای تعطیلات عید، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر پیش می آید چرا که در زمانهای تعطیلات رسمی و مدت دار مسافر به این مقاصد زیادتر از هر زمان دیگری است و به همان نسبت آژانسهای مسافرتی اقدام به چارتر نمودن پرواز و گارانتی نمودن هتل ها می نمایند و به دلیل حجم زیاد این اجاره ها پاره ای از اوقات نمیتوانند تورهای خود را به صورت کامل بفروشند.

تور لحظه آخری تهران
تور لحظه آخری تهران

تفاوت تور لحظه آخری و تور معمولی

احتمالا برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت تور لحظه آخرین با تور معمولی چیست؟ به شما این اطمینان را میدهیم که از نظر فنی این دو هیچ تفاوتی با نیز ندارند و تنها به عاملی که در ابتدا ذکر شد تورهای لحظه آخرین ارزان خیس ارائه میگردند . بزرگ ترین حسن این تور ارزان بودن آن است . برای مثال تور استانبول در روز ها معمولی سال بها های متفاوتی داراست البته همین تور زمانی تحت عنوان لحظه آخرین ارائه شود قادر است تا ۵۰ % نسبت به روزهای معمولی ارزانتر باشد و به شما این امکان را می دهد از تور خود با هزینه‌ی پایین لذت ببرید.

سفر به تهران

تهران شهری است در دامنه‌ی زیبای رشته کوه البرز که هر گوشه آن را که نگاه کنید، چشم اندازی از قله دماوند را خواهید دید. شهری متفاوت و مدرن که با کاخ‌ها، موزه‌ها، پارک‌ها، رستوران‌ها و مهم‌تر از آن مردمان مهربان و دوست داشتنی که حداقل مسافران را چند روزی در خود نگاه می‌دارد. تهران ترکیب حیرت‌انگیزی از یک شهر با ساختار مدرنیته و سنتی و مستحکم است که با اصالت چند هزار ساله‌اش روزگاری پایتخت سرزمین پارس بوده است. این شهر در قدیم چهار محله داشت، سنگلج، عودلاجان، بازار و چاله میدان سپس در دوره ناصرالدین شاه محله‌های تازه‌ای به آن اضافه شد: مانند ارگ، خانی آباد، جوادیه، پاچنار، پامنار و گود عرب‌ها. در این میان جاهای دیدنی تهران از جذاب‌ترین بخش‌های پایتخت است که همه اهالی این شهر و گردشگران تهران گردی و همچنین توریست های خارجی معمولا در آن نواحی وقت می‌گذارند. تهران حاصل ترکیب همگون بناهای کهن، مساجد باشکوه، عمارت های مجلل، پارک های مصفا و بناهای مدرن است و در آن حوصله کسی سر نمی‌رود. با این که تهران اکنون به عنوان یک شهر تاریخی شناخته شده نیست، اما سفر به آن با بازدید از جاذبه های متفاوتش لذتی است که دیدنش را نباید از دست داد. پس با راهنمای شفر تهران علاءالدین تراول همراه باشید تا شما را به گشت‌و‌گذار در تهران زیبا ببریم.
سفر به تهران
سفر به تهران
آب و هوای تهران
شهر تهران در فاصله منطقه کوهستانی البرز و دشت‌های وسیع مرکزی ایران قرار دارد که با بادهای مرطوب غربی و وسعت شهر تهران وضعیت اقلیمی متفاوتی را در این شهر به وچود آورده‌اند. در تهران هوا در مناطق کوهستانی نیمه معتدل و در نواحی دشت نیمه بیابانی است که در گذشته نسبت به سال‌های کنونی آب و هوای مطلوبی داشته است. بهترین فصل سفر به تهران فصل بهار و پاییز است، شاید به نظرتان برسد تهران شهری چهار فصل است و محدودیت اقلیمی در آن وجود ندارد، اما باید گفت که زیبایی‌های تهران در بهار و پاییز آنقدر زیباست که اهالی این شهر و گردشگران تور تهران را به شدت غافلگیرتان می‌کند.