از اسکرابر و انواع دستگاه‌های زمین شوی صنعتی نوین پاک چه می‌دانید؟

اسکرابر دستگاهی است که برای شستشوی کف و همزمان خشک کردن آن بکار می رود. اسکرابر ها دارای انواع مختلفی هستند و برای نظافت انواع کف و سطح زمین در مقیاس های بزرگ و متراژهای کم و زیاد استفاده می‌شوند. اسکرابر ها کار شستشوی سطح را به نحوی انجام می‌دهند که ردی از خیسی باقی نمی‌گذارند و سطح را درخشان و پاک می‌کنند.

شما نیز اگر به دنبال راهی برای نظافت فضاهای اداری، تجاری و خدماتی مختلف به شیوه صنعتی هستید، حتما نام اسکرابر به گوش‌تان خورده است. زیرا اسکرابر یکی از مهم‌ترین وسایل در نظافت صنعتی است که به وسیله آن می‌توان با صرف زمان و انرژی و نیروی انسانی کمتر، مساحت بزرگ‌تری را نظافت کرد.

اسکرابر کار شستن و خشک کردن سطح را بطور همزمان انجام می دهد. از اسکرابر می‌توان همچنین برای نظافت انواع کفپوش ها با جنس های مختلف مثل بتنی، سیمانی و موزاییکی استفاده کرد. اسکرابر انواع این سطوح و درزهای موجود یا ایجاد شده بین آنها را نیز به خوبی تمیز و خشک می‌کند و هیچ ردی از خیسی باقی نمی‌گذارد.

در دنیای وسیع و صنعتی امروز استفاده از زمین شوی های صنعتی مانند اسکرابر امری ضروری محسوب می شود. زیرا که در مساحت ها و متراژهای بالا استفاده از روش های سنتی شستشو امری منسوخ شده و با راندمان کاری بسیار پایین است.

استفاده از انواع اسکرابر این امکان را فراهم آورده که بتوانیم با جایگیزین کردن دستگاه زمین شوی اسکرابر به کمک نیروی انسانی شتافته و کار برای آن ها آسانتر و راحت تر کنیم. انواع اسکرابرها کارایی مختلفی دارند و باید با توجه به مساحت و سطح و نوع نقشه محل مورد نظر اسکرابر را انتخاب کرد.

یکی از انواع دسته بندی اسکرابرها بر اساس موتور آنهاست. همچنین اسکرابرها را بر اساس منبع برقی نیز تقسیم بندی میکنند. در این نمونه نیز نوع اسکرابر برقی و اسکرابر شارژی موجود است. نوع دیگر اسکرابر بدون سرنشین و اسکرابر با راننده نیز یکی دیگر از تقسیم بندی های اسکرابر است.

در مکان هایی که ازدحام جمعیت وجود دارد و سیم کابل موجب اختلال در عملکرد میشود بهتر است از اسکربر شارژی استفاده شود. همچنین در مکان هایی که به دلیل نبود منبع برق نمی توان از کابل مستقیم استفاده کرد از اسکرابر شارژی استفاده می شود. همچنین انواع اسکرابر شامل اسکرابر باطری دار و اسکرابر برقی نیز با توجه به موقعیت و در دسترس بودن منبع برقی می توان استفاده کرد. اسکرابر برقی دارای سیم و کابل بلند است و می توانید به کمک آن به طور نامحدود کار نظافت و شستشو را انجام دهید. اسکرابر شارژی دارای باطری شارژی می باشد که می توان برای فضاهای با تردد زیاد که کابل ممکن است موجب مزاحمت شود از آن استفاده کرد و یا همچنین در جاهایی که منبع مناسب برقی ندارند به کمک پرسنل نظافتی بیایند.

زمین شوی یکی از دستگاه های نظافت صنعتی است که می توان از آن برای نظافت و شستشوی انواع مکان های مختلف صنعتی با متراژهای بسیار بالا  و همچنینی مکان های نیمه صنعتی استفاده کرد. در مکان هایی مانند بیمارستان ها و مکان های صنعتی و کارخانجات و هتل ها و…. از زمین شوی برای نظافت سطوح استفاده می شود. دستگاه زمین شوی را می‌توان برای شستشوی کف در فضاهای مختلف همچون دانشگاه، ورزشگاه، فرودگاه، بیمارستان و… با اطمینان خاطر استفاده کرد. بطور کلی برای نظافت فضاهایی که متراژ بالایی دارند از زمین شوی استفاده می شود.

زمین شوی صنعتی را می توان  با توجه به پارامترهای مختلف به انواع مختلفی تقسیم بندی نمود. انواع زمین شوی را می توان بسته به نحوه ی هدایت آن تقسیم کرد که دو نوع زمین شوی صنعتی سرنشین دار و زمین شوی صنعتی دستی انواع آن هستند. یکی دیگر از این دسته بندی ها زمین شوی برقی و دیگری زمین شوی باطری دار است که با استفاده از شارژ حرکت می کند. یکی از مزیت های استفاده از زمین شوی صرفه جویی در وقت و کاهش زینه است. در صورت نیاز به خرید زمین شوی می‌توانید بهترین مدل‌های زمین شوی را از شرکت نوین پاک با خدمات پس از فروش تهیه کنید.

زمین شوی صنعتی به وسیله شستشو و نظافت صنعتی می گویند. زمین شوی صنعتی کار نظافت را بطور تخصصی انجام می دهد و سطوح را بسیار تمیز می کند. زمین شوی صنعتی همچنین کار شستشو و تمیز کردن و همچنین خشک کردن سطح را بطور همزمان انجام می دهد. به این صورت که با برس ها شسته و با انواع تی به کار تمیز کردن سطح می پردازد. زمین شوی صنعتی دارای انواع گوناگونی است. انواع زمین شوی صنعتی را می توان را با توجه به نیازهای روزمره و همچنین مکان مورد نظر و نوع و میزان آلودگی مکان مورد نظر انتخاب کرد.

همچنین دستگاه زمین شوی صنعتی کیفیت بسیار بالایی دارد و منبع آلودگی را بطور کامل از بین می برد و آلودگی را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمی کند. زمین شوی صنعتی را می توان با توجه به پارامترهای مختلف به انواع مختلفی تقسیم بندی نمود: مثلا قدرت موتور در انواع زمین شوی صنعتی با یکدیگر متفاوت است. یا می توان به نحوه هدایت دستگاه زمین شوی صنعتی اشاره کرد. که هم نحوه هدایت دستی داریم که مستقیما بوسیله کاربر استفاده می شود و در فضاهای گوناگون به کار می رود. نحوه هدایت دیگر زمین شوی صنعتی با راننده است که راننده کار هدایت فرمان را به عهده دارد و به این وسیله عمل شستشو انجام می گیرد.

امروزه با روز افزون شدن نیازهای مردم و همچنین لزوم تمیز نمودن دستگاه های نظافت صنعتی استفاده از انواع دستگاه زمین شوی صنعتی را می توان به نیازی واجب تلقی نمود. برای انتخاب زمین شوی صنعتی باید به این توجه کرد که مکان موردنظر ما چه ویژگی هایی از لحاظ متراژ، آلودگی و همچنین دیگر فاکتورها دارد که باید برای انتخاب زمین شوی صنعتی به آن توجه کرد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت نوین پاک به آدرس www.novinpak.com و یا از طریق راه های ارتباطی همچون شماره‌‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۸۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ و آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ با مشاورین نوین پاک تماس بگیرید و بهترین دستگاه زمین شوی صنعتی متناسب با کار خود را انتخاب کنید.